Lars Roksund Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har hørt "cleared visual" to ganger nå, selv om Point Merge er innført. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ah, right! Dette tenkte jeg ikke på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvorfor er det en reprise av politiradioen som går på repeat innimellom? Eller er dette noe annet? Beskrivelse av en vietnameser og en annen i dronningens gate/karl johan? og kallesignal sierra og delta... trodde ikke det skulle være mulig å lytte til politiradioen lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vil jeg gjette så kan det være at de switchet over til gammelt samband mens de snakket med Heli30, men det er uvanlig for Heli skal ha fått det nye krypterte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 My bad! :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Takk from streamen Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.