A L Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Konge bilder Lund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nydelige bilder av et flott fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nydelig! Spessielt pga. stilig redigering og flott fly! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Skjønner ikke hvordan du får flyet til å gå smooth! Jeg prøvde EDDF - LPPT nå, først forsøk, CTD under clb(ntd.dll), andre gang CTD under des(AirSimmerA32X_L.dll). :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Så kjedelig! Ingen problemer her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Herlige bilder, Alexander! Kordan får du den uklare effekten i bakgrunnen på det første bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Benjamin: Jeg tipper det er motionblur i photoshop ...vet ikke men det er mitt tips...Det er hvertfall det jeg bruker, sammens med andre verktøy. Tenke å lag en konto slik at jeg får lagt ut endel bilder jeg også...har endel som jeg syntes er helt ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.