Einar Kristiansen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Rundt kl 14.30 landet det en DC-10 i Bodø,siden den kom rett over meg var det umulig å se hva slags selskap det var. Knut Einar har du noe Info ? Mil/Cargo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det var ikke en MD11 du så da? http://www.an.no/nyheter/article5537170.ece I løpet av dagen i dag vil et transportfly av typen MD11 sendes til den norske basen med utstyr. Og siden md11 er basert på dc10... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Ahha..Joda tenkte at det muligens var en MD-11. Takk for svar.Den annonsen har jeg oversett etter en søkerunde på an.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er nok en MD11 ja, den kom brått på så jeg fikk bare konstatert type men ikke selskap. Dersom noen har info om selskap så blir det satt pris på. Edit: Etter en rask titt på Airliners så kan det med stor sansynlighet være en MD11 fra CargoItalia... http://www.airliners.net/photo/Cargoitalia/McDonnell-Douglas-MD-11F/1878337/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ KOFFØR I HÆLVETTE MÅ ALLTID SÅNT KOMME NÅR JEG ER PÅ JOBB?!?!?!? Noen som vet når den drar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kan bekrefte at det var en MD-11 fra CargoItalia som har besøkt Bodø idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ÆÆÆÆÆÆ! HVORFOR KAN IKKE SÅNNE FLY KOMME TIL BERGEN!? Edit: glemte caps lock. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ KOFFØR I HÆLVETTE MÅ ALLTID SÅNT KOMME NÅR JEG ER PÅ JOBB?!?!?!? Ja PK det har jeg også lurt på mer en en gang. Har funnet ut at slike skjeldenheter kommer når det er minst sjangse for at en spotter skal ha muligheten til og få den på brikka. Ja de er med andre ord meget skjenert for spottere med lange obejktiver :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg som bare 14 år, må ha en voksen som kan kjøre meg, ikke alltid like lett det heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Flott MD11 du linker til Stian,likte liveryet godt. Synd at man ikke fikk den på brikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Så denne utom vinduet i hangaren når den landet i dag, virkelig et flott og sjeldent syn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Sender deg en mail senere i dag Einar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.