Erik Lindahl Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvilke programm kan du lage scenery med? Tenker da spesielt på bakke scenery! Hva er en "steep turn"? Hvordan er det mulig å lage asfalt taxe veier og helipads? Takk for hjelpen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Steep = skarp / Turn = sving.. 2+2= 4 og skarp + sving= skarp sving [ 01.12.2002, 20:51: Endret av: Thomas Lorentzen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Erik Lhadnil: [QB]Hvilke programm kan du lage scenery med? Tenker da spesielt på bakke scenery! [QB] Du kan bruke GMAX som følger med FS2002 Pro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Lindahl Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Du gir ikke akkurat noe presist svar på dette med Steep Turn. Kan du for.eks. syi hvor mye bank, pitch etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Melbostad Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 På skoling til PPL flyr man steep turn på 45 og 60 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Fra FAA Private Pilot Practical Test Standard. TASK: Steep Turns REFERENCES: AC 61-21; Pilot's Operating Handbook, FAA Approved Airplane Flight Manual. Objective. To determine that the applicant: 1.Exhibits knowledge of elements related to steep turns. 2.Selects an altitude that will allow the task to be performed no lower than 1,500 feet (460 meters) AGL. 3.Establishes the manufacturer's recommended airspeed or if one is not stated, the examiner may designate a safe airspeed not to exceed Va. 4.Rolls into a coordinated 360° turn; maintains a 45° bank, +/- 5°; and rolls out on the entry heading, +/-10°. 5.Performs the task in the opposite direction, as specified by the examiner. 6.Divides attention between airplane control and orientation. 7.Maintains the entry altitude, +/- 100 feet (30 meters), and airspeed, +/- 10 knots Keep your airspeed up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.