Gunnar Fidjeland Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har fortsatt stor tro på "Flight". Dette blir bra! http://www.microsoft.com/games/flight/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kan ikke si disse bildene imponerte stort akkurat Synes kvaliteten på bakken blir for dårlig med tanke på det man kan få av scenery... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nei, enig. Dette må være for å opprettholde interessen mens de sliter med utviklingen og ikke vet sin arme råd hvordan de skal greie å lage en bedre simulator og en oppfølging til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Eg likte bildene ihvertfall! Likte kordan vannet så ut og kordan det så ut på bakken! hadde vært kult om det nesten hadde vært ORBX kvalitet på default sceneryet... Og etter å ha sett videoene på siden blir eg mer spent på sluttresultatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hmm, skjønner meg ikke på folk jeg.... Først så klager vi til vi blir blå fordi at MS droppa Flight Sim, og så klager vi jammen meg igjen når de starter på ny igjen, er jo umulig å gjøre folk fornøyde. Jeg har i alle fall veldig stor tro på denne her, synes at bildene ser veldig bra ut, og så må vi ikke glemme at MS fremdeles er veldig tidlig i utviklingen av denne sim'en. Dessuten er ikke "stock" scenery o.l. så vanvittig viktig etter min mening, det som er viktig er rammeverket for tredjeparts utviklere, at det er plenty med rom for utvikling for addon produsenter. Akkurat det at FS har vært forholdsvis enkel for utviklere å modde, har vært dens styrke og etter min mening årsak til at FS har overlevd så lenge som den har gjort. Sånn, nok fra meg Men for all del, jeg skal ikke kritisere folks meninger, vi har alle lov til å mene hva vi vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Enig med deg Audun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Syns default scenery ser bra ut jeg. Men må si meg enig med Audun. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er nok litt for tidlig å dømme i den ene eller andre retning, og jeg forventer feks at det ferdige produktet ikke vil hakke som videoen gjør. Gleder meg veldig til å se hva dette blir må jeg si, syns det blir interessant og se hvor bra de klarer å stramme opp koden. I mine øyne virker det temmelig ambisiøst og både skulle gjøre grafikken penere, samtidig som resursbruken må radikalt ned, uten å gå bort fra den grunnleggende virkemåten grafikksystemet har i FS. Ellers er jeg også enig med Audun, for min del er FSX er rammeverk mer enn noe annet. Det mest bekymringsverdige jeg har sett så langt var planene om å fremskynde utgivelsen nokså betydelig. Halvferdig programvare fra Microsoft har jeg hatt nok av, og vil heller vente ett år, enn å få noe halvferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.