Gå til innhold

Nye screenshot av Microsoft Flight


Gunnar Fidjeland

Anbefalte innlegg

Hmm, skjønner meg ikke på folk jeg....

 

Først så klager vi til vi blir blå fordi at MS droppa Flight Sim, og så klager vi jammen meg igjen når de starter på ny igjen, er jo umulig å gjøre folk fornøyde.

 

Jeg har i alle fall veldig stor tro på denne her, synes at bildene ser veldig bra ut, og så må vi ikke glemme at MS fremdeles er veldig tidlig i utviklingen av denne sim'en.

 

Dessuten er ikke "stock" scenery o.l. så vanvittig viktig etter min mening, det som er viktig er rammeverket for tredjeparts utviklere, at det er plenty med rom for utvikling for addon produsenter. Akkurat det at FS har vært forholdsvis enkel for utviklere å modde, har vært dens styrke og etter min mening årsak til at FS har overlevd så lenge som den har gjort.

 

Sånn, nok fra meg :) Men for all del, jeg skal ikke kritisere folks meninger, vi har alle lov til å mene hva vi vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt for tidlig å dømme i den ene eller andre retning, og jeg forventer feks at det ferdige produktet ikke vil hakke som videoen gjør.

 

Gleder meg veldig til å se hva dette blir må jeg si, syns det blir interessant og se hvor bra de klarer å stramme opp koden. I mine øyne virker det temmelig ambisiøst og både skulle gjøre grafikken penere, samtidig som resursbruken må radikalt ned, uten å gå bort fra den grunnleggende virkemåten grafikksystemet har i FS.

 

Ellers er jeg også enig med Audun, for min del er FSX er rammeverk mer enn noe annet. Det mest bekymringsverdige jeg har sett så langt var planene om å fremskynde utgivelsen nokså betydelig. Halvferdig programvare fra Microsoft har jeg hatt nok av, og vil heller vente ett år, enn å få noe halvferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...