aleksander rødland Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg fløy Continental's flight COA211 fra Newark til Houston, men da jeg nesten var nådd cruice høyde begynte kabintrykket og lekke så da var det kjapt en emergency decent og heldigvis var ikke Washington langt unna så vi fikk lande der. [/img] Her begynte problemene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Flotte bilder!! Skitten fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Flotte bilder!, Men en ting: Cockpiten i LVLD`en ser mye bedre ut med Andre Folkers sin VC-mod :cool: Du finner den på Level D sitt fora (du må være registrert for å kunne laste den ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Sånn da var alle bildene på plass.. ble litt endring innimellom. Vanskelig når man ikke kan ha alle bildene på samme innlegg. Takk for kommentar. Skal sjekke ut den VC'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenge siden jeg har sett bilder fra deg, Aleksander! Flotte bilder! Men synd du havnet i Washington og ikke Houston da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fine bilder, men for et skittent fly :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Flotte bilder, og jeg likte blur-effekten du har brukt flere steder! Det så veldig naturlig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Takker for kommentarer! Den blur effekten ble jeg faktisk ganske fornøyd med =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.