Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Heisann! Har endelig fått surret meg til å bestille meg en time for legesjekk klasse 1 hos FMI på Blindern i oslo. Men kommer til å ta toget bort dit fra Gardermoen. Er lite kjent i oslo, men ser at det er et stykke fra Oslo S. Er det noen her inne som har noen fine tips om hvordan eg kan komme meg fra oslo s til FMI enten til fots eller med buss? Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ta banen fra Jernbanetorget mot enten Sognsvann, Ringen eller Storo, alle stopper på Blindern. For å gjøre reisetiden litt kortere kan du ta flytoget til Nasjonalteateret og t-banen derifra. Skal du ta buss -tror- jeg du må bytte og styre på Majorstuen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Ok, skal møte opp på FMI klokken 7.45 og kommer til å være på oslo S ca klokka 6, hvor ofte går disse trikkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Glem trikken, ta t-banen! De går hvert 5-7 minutt i retning Blindern, så det er ikke noe problem. Tror første går allerede før 05:00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Aha, da skal eg prøve det, kommer nok alltid fram! Takker for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke glem å kjøp billett da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Må gjøres på forhånd det eller? Mye spørsmål, men bønder i byn er ikke lett vettu :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kjøp en på disse gule billettautomatene som står på stasjonene. Trenger vel bare enkeltbillett, hvis du ikke har tenkt å farte rundt omkring i Oslo etterpå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Goodie! Da tror eg at eg har planen klar Satser på å få godkjent medical nå da, sånn at en søknad til luftfartsskolen kan sendes avgårde! Takker for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Last tip: Anbefaler deg og ha 26kr i småpenger klar da disse automatene ikke akkurat er forelsket i lapper God tur til storbyen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Og biletten er gyldig 1 time etter den er skrevet ut Pass også på å gå ned i riktig sluse ved T-banen. Spesielt på Jernbane torget. Plutselig går banen forran øya på deg. Kjedelig! Du skal nok være glad VM er ferdig. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Må bare spørre. Hvor mye koster sjekken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tror det variere litt utifra hvor du bor i landet. Eller velger å ta sjekken. Også om du skal ha 1 eller 2. Det ligger vel på 800 - 2000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Mener å ha hørt at medical klasse 1 koster rundt 6000, uten at jeg har fått dette bekreftet. EDIT: Thomas kan altså bekrefte dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 JAA Medical Klasse 1 koster 6320,- Ihvertfall det jeg betalte da jeg tok den for en måneds tid siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dersom du velger å ha litt god tid, så anbefaler jeg deg denne: T-bane 3 mot Sognsvann, avgang fra jernbanetorget (T-Bane) kl 07:11, ankomst Blinderen (T-Bane) kl 07:19. Da slipper du å bytte og mase rundt i byen, samtidig så har du god tid når du kommer fram Evt kan du bruke www.trafikanten.no som søkemotor. Utgangspunktet ditt er Jernbanetorget. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Fikk du godkjet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.