Oscar Augestad Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 hadde problemer jeg også, fikk ikke gjenomført min flight...(jeg som hadde gledet meg sånn) fsx fryser etter jeg connecter meg til vatsim, jeg bruker squawkbox. irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har fullført 2 flighter jeg. Skal få i meg noe mat før jeg fortsetter med en SAS 737-600 til Kjevik tur retur Kanskje SAS225 stikker før tiden nå også. Gjorde det i Tromsø skulle ha landet 16:55 norsk tid men landet 16:25 eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Men husk på en ting. Stavanger, og Oslo vil nok være dekket store deler av eventet. Så hva du får ut av ENOR vet jeg ikke. Eg har da ikke sett noe ATC på Sola enda jeg, eller jo litt på fredagen men ikke noe mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ENOR var dekket 12-15 ihvertfall, men nå er det Lund du siterer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Var hverfall god service når jeg var i Tromsø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Norway har nok fått nok trafikk når han har vært pålogget Bare bra det! Og når jeg sier Stavanger Dag Rune er det snakk om Stavanger Control. Ikke Sola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skikkelig fortvila her nå..... Isted måtte jeg kansellere KLM1148 fordi FSX krasjet på holdingpoint ved rullebanen, har forsøkt å få FSX igang igjen siden da, men uten og hell og nå krasjer den hele tiden isteden - kommer ikke inn hverken offline eller online. FSX laster scenery, kommer til 99%, og akkurat når bildet skal skifte til cockpit, så får jeg CTD isteden. KLM1151 utgår derfor fra min side..... Har forsøkt med default scenery og default aircraft.... uten hell, andre addons og addon-scenery's - uten hell.... Og jeg som har gledet meg i mange dager til denne eventen..... aaargh! Jaja, er vel ikke så mye annet å gjøre enn å bite i det sure eplet å reinstallere hele sim'en - har forsøkt med restore av eldre fsx.cfg og dll.xml'er også, men nada respons. Sorry alle sammen - jeg får heller forsøke å reinstallere dritten og krysse fingrene for at jeg er klar neste gang det er event. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Føler med deg, Kjell-Erik Har fått en hel haug med Fatal errors idet når eg har brukt Yndlingsflyet LVLD 767 Så det nærmer seg en reinstall hos meg og av alt OS og Flightsim grunnet Oppgradering Håper at simmen holder sånn noenlunde til i midten av mai (Konfirmasjon) sånn at eg ikke må reintallere alt 2 ganger... Simmen holdt så vidt mellom ENGM og ENBR i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Må si det er/var deiligt å ikke å ha fått noe error i det heletatt! Har "kansje" noe å gjøre med at jeg har en nyinstallert XP :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.