Sivert Indergaard Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du har avreise 12:35 LOKAL Quote fra Werner Om det er tidspunktet som står i listene på nettsidene våre, så er det zulu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Thnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg starter med COA38 så får vi se hva som blir videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Blir det noen bestemte departure gate's, eller er det fritt fram og velge selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei! For å få bukt med forvirring, er alle flights nå oppdatert zulu tids designatoren (z) bak tiden. Gater er foreløpig ikke bestemt, men de kommer, så følg med... Skulle det være noe mere, så bare si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg skal gjøre et godt forsøk på å fullføre gate assignments i kveld. Jeg skal gi beskjed her når de er klare - dere vil da finne gate informasjon for departures når dere klikker på en flight i bookingløsningen vår (også de som allerede er booket). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kan Werner delete Arrival Lufthansa fra Munchen jeg skal IKKE fly dne turen. Arrival er 1115z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det kan du gjøre selv ved å klikke på flighten din, og deretter [delete booking] nederst i det høyre hjørnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fikk det ikke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er jo bare å trykke på "Delete booking" får å så skrive inn Vatsim ID og passord :whistle: Har forresten et spørsmål: Om man får gate (f.eks) 20 når man arriver innlands, og så skal man videre utlands, skal man bare disconecte for å bytte da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 når du snakker med ground på arrival innalands så er det bare så foreks: Req. International gate due to connecting flight" Om du legger det i remarks feltet i flightplan hvor connecting skal så er det jo sjans for atc å få det med seg på den måten før du kommer ned også. Eller så er det ikke uvanlig real at man busser passasjerer til flyet om flyet står et annet sted på osl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 de tilfellene brukes gjerne gate 30,32 og 34 på ENGM da dette er gater som kan sluses til både innland og utland. Men du bør oppgi dette på initial contact med ground så de er klar over hvor du skal på neste leg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ja, men den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Gikk ikke å delete bookingen min.. Sas 255 avgang OSL 1255z. Noen som har mulighet for å fikse dette for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 SKRIVER IGJENN ! KAN WERNER ELLER NOEN ANDRE SOM HAR TILGANG SLETTE MIN BOOKING FRA MUNCHEN KLOKKEN 1115z ? KOMMER IKKE TIL OG FLY DEN TUREN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er vel bare å skrive inn Vatsim ID og passord og trykk "Delete booking"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Andreas: Finner ikke noen fra Munchen med arrival gardermoen 1115z som er registrert på deg. Men kan du mene Hamburg? Caps er forsåvidt dårlig likt på forum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sondre: Din booking er nå slettet. Hvorfor har dere problemer? Glemt passord eller er det noe feil hos oss som gjør at passordet dere har valgt ikke virker? Jo mere informasjon vi får når dere har problemer, jo større sjangs har vi for å få rettet slike feil effektivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Mener Hambrug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Andreas: Da er din booking slettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vell Moen. Når det gjelder passord, så skrev jeg inn både rett passord og VATSIM ID, men den så ikke ut som siden ville samarbeide. Jeg vett jeg skrev rett passord ser du Anyways: takker for at du fjernet bookingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sondre: Okei, takk for info, skal feilsøke litt for å se hva som kan være årsaken til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Augestad Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 flyr BLX247 imorgon med 752 til Las Palmas, hvilken gate skal jeg bruke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mange flighter ledige for booking! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Heisann folkens! Da har alle departures fått tildelt en gate for sin avgang. Sjekk din flight på Vatsim-Scandinavia Realtime Booking . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Da er ICE318 på vei.TF-FIO med 82 pax ombord i dag.FL390. Klappsete TF-FIO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 når dere ankommer ENGM og har en depature innen rimelig tid, request den gaten du har for dep til GND når du taxer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 DY244 NAX244 airbone 5 minutter før slot Ligger bra ann til tidskjemaet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Eg må delete flighten min i siste øyeblikk grunnet trøbbel med Headset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Må bare beklage at maskina mi fikk CTD under flight KLM1148 slik at denne ikke ble fullført. Kom meg til hp ved 01L, og så gikk alt i dass :-( Lurer på om dette kan skyldes AES? Det er nemlig det eneste jeg har installert og som er forandret siden sist jeg fløy på VatSIM. Fikk CTD to ganger før idag også - en gang før jeg koblet opp SB4 mens jeg testet AES, og andre gang rett etter connect av SB4. Siste gangen holdt det altså helt i rullebanen.... Skal prøve å deaktivere AES og krysser fingrene for at min booking fra EHAM til ENGM kan gjennomføres uten CTD.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.