Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Satt å leste igjennom Flynytt tidligere i dag da jeg kom over reklame for "Pilot Flyskole". Etter å ha sjekket hjemmesiden deres så jeg overraskende mange navn og kjente ansikter fra Luftfartsskolen, dog har jeg ikke funnet noe som linker videre til Luftfartsskolen. Er det noen som har en logisk forklaring på hvorfor de har valgt å gjøre dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Luftfartsskolen Torp har endret navn til "Pilot Flyskole". Hvorfor i alle dager de gjorde dette, vet ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Men det er å forstå at det fortsatt er Luftfartsskolen som er eier og drifter av denne skolen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Må være en av de mest irriterende nettsidene jeg har vært innom noen gang, hvordan kunne de finne på å bytte ut den gamle med noe slikt? Alt er jo bare surr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Enhver marketing-rådgiver må jo bare gråte seg i søvn og rive seg i håret over navnebyttet. "Pilot Flyskole"? Som om Statoil skulle bytte navn med "Oljesjeiken". Jeg håper det er en spøk, for Luftfartsskolen sin skyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Gjerholm Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 De vil i hvertfall mangedoble sjansen sin for at de som ønsker å bli "Pilot" eller ønsker å begynne på "Flyskole", får Luftfartsskolen som første treff når de googler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det blir neppe store høydaren... Værsågod: "Bli pilot" - Google Search Øverste treff=Luftfartsskolen.no Enhver person med en seriøs flygerdrøm i magen bør vurdere "Luftfartsskolen" foran "Pilot Flyskole". I allefall jeg, som den hobbymarkedsføringseksperten som jeg er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Gjerholm Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jaggu Sjekket det ikke opp jeg, tenkte bare logisk. De kom høyere opp på Kvasir Trodde adressen deres inneholdt noen av ordene, det hadde vært smart! Men lfst.no???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Enhver marketing-rådgiver må jo bare gråte seg i søvn og rive seg i håret over navnebyttet. "Pilot Flyskole"? Som om Statoil skulle bytte navn med "Oljesjeiken". Jeg håper det er en spøk, for Luftfartsskolen sin skyld. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 22. desember i fjor postet jeg føgende notis fra Luftfartstilsynet: Dok.dato: 15122010 Fra: Luftfartsskolen Torp AS Sak: Luftfartsskolen Torp AS - søknad om navneendring til Pilot Flyskole AS Dok: Luftfartsskolen Torp AS - Søknad om navneendring Se kommentarene i en liten tråd på flyprats GA-forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.