Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 24. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2011 Oppskytingen av Discovery kan følges live på VGTV. Skytes opp ca 22.55. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 kan også se det live fra Nasa sine hjemmesider. http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Artig artig, 37 min nå. Sitter og følger med både live, og med en egen countdownclock (apple widget). Så dette blir historisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Spennende, har aldri sett noe lignende dirkete før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kedeligt med den standard de har på deres hjemmeside. Kigger selv her (HD): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 8 minutter left :whistle: Anbefaler Johan's "forslag", mye bedre kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Perfekte forhold for filming i dag også da. Bedre kunne det vel ikke vært. Er rått å se når dem slipper de første fueltankene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er rått å se når dem slipper de første fueltankene. Solid rocket boosters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Var på NASA Causeway og så launchen idag! Det var helt fantastisk. Meget spennende da de hadde no-go helt inntil få minutter før launch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Oskar Matsen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Glemte helt av denne oppskytingen! Var og fløy to motors fly for å trene litt på landinger, og fikk beskjed over radio fra tårnet om å se mot sør øst, og jaggu ser man ikke oppskytingen klart og tydelig! Fikk jo en liten aning når jeg hørte på ATIS at det var en TFR rundt Cape Caneveral. Men jeg hadde det litt travelt så jeg tenkte ikke mer over det. Nå er det vel bare 1 Shuttle launch igjen av de planlagte? Må passe på å få med den når jeg først er her nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Artig å se på da. Vemodigt at det var Discovery's siste oppskytning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Da de gikk, hadde de bare 3 sekunder igjen av launch-vinduet... Effektivt bare 1, ettersom de deretter måtte ha toppet opp med hydrogen og oksygen. Snakker om å ha minimum fuel... Var et flott syn! Fikk ikke billetter til Causeway, men vi fant en flott plass på 50 / E Colonial Drive... Så slapp vi trafikken ut av Titusville også. Det stod nesten stille på vei inn dit fra Orlando ca 4 timer før. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Var også like ved 50 / E Colonial Drive, litt lenger sør langs US1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Setsaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Flere som la merke til objektet som slo borti Discovery ei stund etter separasjon av SRB? Må vel ha kommet fra drivstofftanken. Uansett var det vel ingen big deal siden det ikke ble nevnt etterpå, men jeg kan ikke huske å ha sett et såpass tydelig objekt treffe romferga før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nærmer seg tid for docking til ISS nå. Interessant å følge med på egentlig. Nå ser vi direkte fra romfergen ned på jorda: http://www.ustream.tv/channel/nasa-hd-tv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.