Kjetil Mathisen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Eventuelt om noen kan henvise meg til butikker som har slikt inne sånn at jeg ikke trenger å bestille over internet. (Gidder ikke vente i dagesvis) Bor i Oslo området. Kjøper helst CH yoke over Saitek. (Kasta Saitek yoken min i søppla for en god stund siden..) 98662710 så får du tak i meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er for tida trønder i Oslo, og besøkte pilotbutikken i Oslo i går. Jeg snubla så og si bare over denne da jeg var ute og gikk. Den ligger ikke langt fra slottet. På høyre side av slottet sett fra Karl Johan. De selger både Saitek og CH så jeg (men 767 hadde de selvfølgelig ikke) god flytur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Om dem ikke har bestyilte jeg i sin tid fra komplet.no og fikk det dagen etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Bestill enten fra komplett eller fra flightsim shoppen hos Dag Pilotbutikken har ALDRI tilbud og blir derfor fort dyrere enn andre steder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kjapper meg å understreke det Mads sier. Det var vanvittig dyrt... For de med bedre tålmodighet så vil jeg nevne at pixmania har bra ting til fine priser. Toll inkludert, lav frakt og levert fra Frankrike. Selv kjøpte jeg alle mine instrumenter herfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esben G Norby Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg kjøpte også fra Pixmania. Gode erfaringer. Tok ca 1 uke fra bestilling til levering. Billigste plassen jeg fant på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.