Olav M. Rønningen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Julegavetips til mannen som har alt, hva med en "jumpseat"ride noe utenom det vanlige?: "Jumpseat"ride på russisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Damn! Noen sitter på all flaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg vil å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: Damn! Noen sitter på all flaksen Flaks har ikke noe å si her stikkordet er penger.. Han har vel meldt seg på incredible adventures, som arrangere blant annet Mig-29 og Mig-25 turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ja er nok utelukkende penger han fyrn der har og ikke flaks. Har du nok penger så kan du få kjøpt nesten alt som er i Russland, og en tur i et jagerfly (MiG-29, MiG-25, Su-27 osv.) er ikke noe vanskelig å få til, men du må ha penger, og ganske mange av de... Likevel hadde jeg hatt så mye penger så hadde selvfølgelig også jeg blitt med på en tur, men norsk skoleelver tjener nok ikke på langt nær nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.