Stian Kirkeby Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 God gammal "traktor" til salgs. Mye ekstra utstyr. Send meg PM og gi bud hvis du er interessert. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26948311 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 skulle vært 747 så hadde den gått unna her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 kult profil bilde i det minste da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dæven en klasiker jeg har sklidd mer enn lovlig sideveis med mang en gang :grin: Er jpo hærenfløtte meg snart veteran den der. En trygg sliter med gode kjøreegenskaper tidsepoka tatt i betraktning.Synd det var automat ellers hadde den passa utmerket som øvelsebil for jentungen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hadde det ikke vært for at det var automat, hadde jeg nok gitt bud :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 230000km? Snart innkjørt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 ser ut som en flott bil hundhammaren ja, 5 minutter unna mitt hjemsted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kirkeby Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Hehe man kan jo alltids leke at det er en 747, og skyve girspaken fram som man ville gjort med throttle'n (mens man gir gass) Jeg skal ærlig innrømme at den har sett sine glansdager, den trenger en del kjærleik og omsorg på sine eldre dager. Men jeg vil jo ikke skrive slikt i Finn-annonsen.... @Åge: 5 minutt sier du? Du får komme bortom en kveld og prøve simmen min da Der går det faktisk i 747! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jepp, Ranheim er stedet! sleng meg inn på msn da, aage_92@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kirkeby Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Du er herved innslengt. Fytti msn har forandra seg siden '04 gitt. Jeg måtte bruke noen minutter på å finne ut av rotet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.