Fred Solli Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Slenger ut noen bilder og lar de tale for seg selv. Takk for titten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ble bare 3 bilder fra meg, dette er "727'en" Ved ett islagt vann ble jeg arrestert i Twetos cessna....og her endte turen for min del :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Flotte bilder. Synd jeg ikke rakk meg heim til turen i dag. Men hvem er det som er så dristig og hilser på Willy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Haha, burde skjønt det. Så det holder ikke med å fiske etter storlaksen lenger :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 He he he, holder ikke med en liten krok når vi snakker om en rugg på denne størrelsen, da er trikset å "ta'n" med meia :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 20. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2011 Slenger inn et par jeg også... Det første fra fjorden rett utenfor Ketchikan. Det andre fra Nina's Landing. Og det siste fra litt lengre nord for Nina's Landing. Pasi i helikopter, Fred og undertegnede i Beaver. ---------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 21. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2011 Legger ved noen bilder jeg og. NB:Komentar på att hjulene er ute trenger jeg ikke da di var umulig å ta inn. Så takker jeg for trivelige stunder og en fin gjeng på MP'en da jeg no blir borte fra dette en god stund. Vi treffes til nye eventyr senere på MP'en gutter ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du får ha lykke til med ombygginga Stein, og vi skal være klare når du er tilbake. Noen bilder fra meg og. Takker for en flott tur og flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2011 Fargerike bilder og fresk flyvning folkens . Godt å se at aktivitetsnivået holdes oppe i søndagsklubben. Dessverre var jeg ikke med på å bidra til dette, da jeg var langt unna både heimen og simmen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Det er vel mest dessverre for deg, Ernst. Dette området rundt Ketchikan fikk en boost med Orbx, men disse Misty Moorings folka har virkelig lagd en fin atmosfære her med sine små addons. Masse småplasser, båt-trafikk, fugler, fisker, lyder og repaints er prikken over i'en i ett ellers flott område. Gleder meg stort til utbedringene Orbx skal gjøre på Ketchikan (PAKT). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2011 Hadde visst klikket litt bilder jeg og her er mine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fem bilder eg ikke ser, Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2011 skjedde noe der men flere her da 301/Misty%20fjords/MP02230.jpg[/img] Sparer fuel sitter på med Fred :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2011 Ser ut ti å være en bergrensning på bilder i hvert innlegg her er resten Disse er etter den officielle turen jeg og Andreas hadde en liten kikk rundt videre i området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.