Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2011 Må bare kondolere til de pårørendene utrolig trist sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 En utrolig trist hendelse, tanker går til de pårørende.. Det er hvertfall bra at de er funnet og kan bringes hjem til Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ivar: Går du på samma skola som eleverna? Kände du dom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg har fullført utdannelsen på Phoenix East Aviation og returnerte til Norge i midten av Oktober. William var i samme omgangskrets som meg, og har hjulpet meg mye på skolen. Gustav møtte jeg første gang noen dager etter at han kom til Daytona, våre veier krysset ofte både på skolen og på fritiden da studentmiljøet i Daytona er svært sentrert. Alle kjenner alle i dette miljøet, og jeg vet flere her på forumet som kjenner til både William og Gustav. Alt dere ville var å fly, vi sees der oppe - Hvil i fred William og Gustav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.