Benjamin Hennes Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei! Har no sittet å flydd mye VFR i FlyTampa sitt scenery som dekker St Barthelemy, Princess Juliana INTL og SABA såvidt eg husker Tok meg en tur som gikk til alle flyplassene som er nevnt over Hadde tenkt å lage en liten "story" ut av hele turen. Tekst står under bildene, og her er resultatet: Holder på å finne fram Preflight checklist på TNCM sånn at alt er klar for turen. Første turen går til St Barthelemy. Snudd flyet og startet motorene. Nærmer oss taxiing til RWY 09 for takeoff. After Engine Start Checkl. er ferdig og taxiingen har startet. Linet opp på RWY 09 eg er klar for Departure. Rotate! "So far, so good" Legger TNCM bak oss og setter kursen mot St Barthelemy. På finale "over haugen :grin: " RWY 10 på St. Barts. Pokker! Flyet traff bakken alt for hardt, men alle sammen har det bra! Parkerer flyet for natten og planlagt arrival er neste morgen. Grunnet den harde landingen var de ikke sikker på om de skulle leie den lokale flyklubben sin Seneca for de neste turene. De bestemte seg for å ta Senecaen. Preflight er ferdig og alt er klart for Engine Start! Neste mål på ruten er Saba. Linet opp på rullebanen atter en gang og er klar for Dep. Hjul er inne og flaps er på vei tilbake. Ligger på CRZ og nyter morgensola Copiloten lovte TV-teamet et Screenshot fra landingen, men først etter landing husket han det :blush: Resten av bildene kommer om få minutter! "Stay tuned" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Del 2 med bilder følger: Ble bare en ti minutters pause på Saba før de satt seg inn i maskinen igjen og gjorde alt klart før det siste leget tilbake til Princess Juliana INTL Klar for Dep. på RWY 30 Gikk så vidt :crazy: Men hjula er på vei inn heldigvis Fortsatt mulig å skimte Saba bak oss når vi ligger med kurs mot TNCM Runway in sight! Romantisk stund på stranden Touchdown :grin: Velkommen til Princess Juliana St. Maarten! Alle har fått sin bagasje ut og piloten rekker hjem til ettermiddagskaffen sin! :grin: Legg gjerne igjen en kommentar! Takk for meg for denne gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Knall bilder, Benjamin og en fin story Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fantastiske bilder og spennende story! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Utrolig fine bilder Benjamin. TNCM med omegn er ypperlig for VFR flyging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Meget fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 flotte bilder og flott story Benny, ser gjerne en til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Flott serie! Kan virkelig drømme seg bort her ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2011 Godt jobba Benny, fin reportasje og inspirerende bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Flotte bilder! Og bra historie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kan ikke klandre fotografen for å svikte under landinga på SABA da Benjamin Er mange som hadde feiga ut da trur jeg :sick: . Flott artikkel og knallfine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Takker for alle de positive tilbakemeldingene! :grin: Det er lov å si om det er noe eg kan gjøre annerledes til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.