Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da kommer enda en paint til Norwegian for iFly 737-800. Den er selvfølgelig basert på forrige NAX-paint, som er LN-DYD. Painten vil være klar til å lastes ned mandag 14.02 (i dag). Sier fra i denne topicen når painten er klar til å lastes ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Liker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Meget pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor kan man laste ned paintene dine Paulo? Tenkte på LN-DYD :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nydelig Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg takker for kommentarer. LN-DYD kan lastes ned her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Last ned HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tusen takk, Paulo! LN-NOX skal nå som DY1516 fra Bergen til Praha/Ruzyne Gleder meg til å få testet din nyeste paint og håper at flere kommer nå som du er så godt i gang! Igjen, tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg tror nok jeg skal lage én paint til, til Norwegian. Men jeg trenger gode bilder av halene til et av de nyeste flyene. Jeg vil lage f.eks LN-DYJ. For de som er interesserte kan nå LN-DYD lastes ned på nytt. Har nå lagt på Boeing-skriften ved halepartiet, og DYD-reg er fikset på hjulhengerne. her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nydelige painter, Paulo! KVALITET for å si det mildt! Men en ting: Var ikke LN-DYD egentlig din siste paint? :confused: Dritbra viss du har bestemt deg for å fortsette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Å bytte ut halen og REG på et fly er ikke mye å painte. Men ja, er ferdig med gratis painting etter neste NAX-paint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvorfor vil du det Paulo? Jeg mener ikke at du ikke vil få solgt paintene dine. Personlig kommer jeg ikke til å kjøpe dem. Tvert imot. FS er allerede stappfull av ekstremt dyr payware. Fly, scenery, tools etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Kjøpe paint? Er det noen som faktisk gjør det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har ingen planer om å ta betalt for painting. Det er dessuten ikke lov, siden man bruker et paintkit som utgangspunkt. Men siden det ikke ligger noe inntekter i painting så kutter jeg det ut. Også fordi det er kjedelig, og lite kreativt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Att enkelte kjøper paint er ingen nyhet. Men noe penger i det er det vel ikke. Syns det er synd Paulo om du gir deg helt med dette for dine paint har alltid hatt ett høyt kvalitetsnivå og du har vist deg som en "pedant" i så måte Ellers skjønner jeg med utgangspunkt i kreative stimulans att den ikke lever evig for den samme kunsten. Men ser gjerne att du får ett lite "alzheimer" iblant og glemmer at du ikke skulle lage flere slik att vi innimellom får ett og anna nytt paint fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 RESPEKT for dette ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Men siden det ikke ligger noe inntekter i painting så kutter jeg det ut. Også fordi det er kjedelig, og lite kreativt. Forstår jeg godt, gjør som meg og lag kun painter til deg selv, da blir det mer kreativt og mer morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vanvittig pen pain Paulo! Synd du ikke gidder mer, men forstår deg godt! Finnes mer i livet en å painte virtuelle fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Glemte å nevne at LN-DYD er nå oppdatert med Boeing 737-800-skriften og fikset REG på nesepartiet. Oppdatert versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Flotters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skulle mye mere ønska meg Hong Kong Express liveriet for iFly da men,,,,hint hint,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Forstår jeg godt, gjør som meg og lag kun painter til deg selv, da blir det mer kreativt og mer morro. Det er vel nokså arrogant. Selvsagt må man bestemme det selv. Vi skal være glad alle ikke tenker likt som deg Tom. Da ville FS vært stusslig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.