Gå til innhold

Til Fagernes


Anbefalte innlegg

Endelig etter flere måneder med studier fikk jeg endelig tid til en liten flytur på nyinstallert FSX. Selv om alt ikke er installert som f.eks mesh osv så måtte jeg bare ha en liten tur, første turen i år..

 

Vet ikke om dere ser noe her, men iallefall her er bilder fra dagens sviptur til fjells.

 

Departure fra Gardermoen

fagernes1.jpg

 

fagernes2.jpg

 

Climbing

fagernes3.jpg

 

 

Hamar is passing by

fagernes4.jpg

 

Approach

fagernes5.jpg

 

Starting left hand turn to rwy 15

fagernes6.jpg

 

Runway in sight

fagernes7.jpg

 

On final

fagernes8.jpg

 

Short final

fagernes9.jpg

 

Touchdown

fagernes10.jpg

 

Arrived

fagernes11.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin mente vel at du ikke liker bildene andre legger ut fordi du ikke blir imponert av de, og det er du utrolig flink til å nevne.

 

Og hvorfor vil du ikke vise fram hvordan du egentlig flyr. Touchdown 10m unna enden viser dårlig flygeferdighet.

 

Og default Caravan da :cry:

Samt default flyplass?

Jaja, alt for å få 150fps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så?

Han bruker jo å hakke ned på oss andre som har ekstra addons, og da taper vi FPS ganske ofte. Og tap av FPS er som antikrist for Tom.

 

Ny innstallasjon av FSX, igjen?

Er da ei stund sia han kom med det megaredigerte bildet av Triken over vannet, og det var ikke default vanntexturer. ;)

 

Men hvis han velger å ha FSX uten addons bare for å få mest mulig fps, så er det greit for meg. Men da må han slutte å klage på bildene til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jo folk må få poste akkurat hva de vil. :)

 

Men man poster vel stort sett bilder for å vise frem et eller annet, og da ligger det i menneskers natur å ha forskjellig smak, og forskjellige prioriteringer av hva som er fint, stygt, riktig, eller viktig.

 

Personlig syns jeg det er helt greit at man sier sin mening, og syns ikke vi skal ha en uskreven regel som forbyr kritikk som ikke er positiv. Når man poster noe på et offentlig forum så er det måte på hvor sart man kan være, syns jeg.

 

Samtidig må man jo kunne forvente alminnelig høflighet og respekt, og det går an å tenke litt gjennom hvordan det man skriver vil bli oppfattet før man poster. Her på forumet ender jo selv den minste lille ting lett i personlige krangler...

 

Kanskje tar mange seg selv litt for høytidelig, eller er litt for opptatt av å ha rett, også i saker der det rent objektivt ikke finnes noe rett eller galt?

 

Uansett, min første tanke når jeg så bildene, og leser de grusomme avsløringene av hvor mye default det er her, var i grunn at man tilsynelatende kan ha en ganske fin tur, selv uten en masse ekstra i FSX. Selv liker jeg både FPS og addons, og tilstreber å ligge spot on glide slope og lande på korrekt sted, men har foreløpig ikke utviklet noe stor brennende forakt mot mennesker som velger noe annet. Og rett som det er går ikke ting helt etter planen heller. :grin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt poeng er at det må gå an å vise bilder bare med default fly og scenery, uten at man skal plukkes på av den grunn. Ja kommentarer kan være både for og i mot, men etter alle årene her inne, vet jeg det er en tendens til å plukke på hver minste detalj, og det synes jeg er drepende kjedelig. Så jeg sparer meg selv derfor bryet med å poste mange shots...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den folkens.

Dette er ikke ment som et personlig angrep, men heller ironi.

Han skjønte jo ikke hva Benjamin mente om at det er slikt han selv kommenterer ;)

 

Tom har en bakgrunn med å poste nedsettende kommentarer mot folk, og hakke ned på dem om de ikke når samme krav til FPS som han selv. Han poster forsåvidt positive kommentarer og når han ser bra bilder.

Mye default som er bra, skal si meg enig i det. Men her dro jeg det litt ekstra. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...