Thomas Lorentzen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det peip godt i helseradion, overføring fra Hamar til Ullevål! Ut på tur aldri sur :grin: Photbucket dreper jo bildene med overlegg, men det får bli som det blir. Det var forresten så god kaffe i mottaket på Hamar at jeg ble stående Scenery for begge plasser er laget av undertegnede, modellen er Nemeth sin EC135 og paint også av meg. Nå må man ut å nyte solen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Thomas: Kor fikk du tak i sceneryet? :confused: Begynte å lure på om det var ekte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jaggu trur jeg ikke du har fått planta ut Rododendron og små Tujaer der å jeg gitt....!!! Nice... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehe Benjamin. Leste du ikke hva som sto? Han hadde jo laget sceneriene selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fred: :blush: My mistake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Alldeles nydelig Thomas, ikke så vanskelig å kjenne seg igjen her! Det er jo så flere av disse kunne media brukt som arkivbilder (les foto) når de akutt mangler aktuelle bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ligger disse sceneryene i filbiblioteket? Burde jo hatt dette jeg da i og med dere flyr rett over taket mitt støtt og stadig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fantastiske bilder! Håper at disse blir lagt ut på Flightsim.no en dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Stilig! Noen har gjort en svært god jobb med å lage scenery her ser jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Flotte bilder! Nydelig arbeid du har gjort her Thomas! Ang. Photobucket så må du gå på "Customize your upload options" og velge høyeste oppløsning. Hvis ikke vil photobucket endre oppløsningen på bildet til den oppløsningen det er krysset av ved, og det er det som "ødelegger" bildene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Takk for feedback folkens, og takk for tipset Even - done! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto A. Haaland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Flotte bilder! Nydelig arbeid du har gjort her Otto! Regner med det er Thomas du mener :-) Mine scenery, er nok ikke like flotte, da jeg i denne omgang først og fremst har laga sceneryene bare for å ha noe å fly til. Veldig bra bilder, og veldig pent scenery Thomas. Håper du en gang finner ut at du vil legge ut noe av dette da :-D edit: hehe...du så det og endra det før e rakk poste Even:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sykt kule bilder Hadde vert digg med noe sånt i Fs2004 og en EC135 eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 To siste bildene var tøffe Thomas.. Men hvorfor er det så mørkt hos det, flyr du sent på ettermiddagen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hadde det vert sent på ettermiddagen nå for tiden så hadde det vert bekmørkt Regner med det er bloom som gjør dette. Veldig flott serie bilder, kjekt å fly litt heli inni mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Repeterer etterspørselen min, hvorfor ligger ikke dette sceneryet på filblioteket? Så flott arbeid bør jo bli lagt ut til almen nytelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fytte griseskinn!!!!!!!!! Thomas, hvor mye skal du ha for sceneryet..??..name your price!..Er villig til å gå temmelig høyt her!!... ..da snakker jeg kanskje 4 siffret..Dette syntes jeg slår ALT jeg har sett!!! Snakker om å få ståpels, her jeg sitter å aner fred og fare!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terry Røyneberg Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Javisst!! Det er meget bra scenery som er i produksjon. Når det er sagt, så hadde det vært fint å vite om en snart kan vente seg dette i filbiblioteket? Eller hva det blir til? Håper ikke den bare forblir i dine hender Thomas? :-) Til det er dette alt for bra! Om det blir delt med andre, har du en ca. release dato? Orker snart ikke spenningen lenger :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Jøss gutar, her går det unna med superlativer På Hamar er det litt dealing med copyright, gresset som er benyttet er ikke laget av undertegnede så her må evt. godkjennelse innhentes av rette vedkommende. AHUS kan slippes som en slags BETA da jeg liksom aldri helt blir fornøyd og selve sykehuset er lite bra laget - men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hamar... *løper ut i bilen, legger inn Hamar i GPS, kjapp tur i mini-bank* KLAR!.. :cool: Seriøst: Holder du oss oppdatert utover hvordan dette går? Hadde vært utrolig spennende å fått, om så bare testet dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ahhaaa, sånn det ligger an altså,,,jo jeg ser utfordringa, men vi får krysse fingra da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terry Røyneberg Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 AHUS kan slippes som en slags BETA da jeg liksom aldri helt blir fornøyd og selve sykehuset er lite bra laget - men men.. Skjønner helheten..... Har fulgt litt med noen år i FS nå, og synes huske du har en god del andre scenery i denne sammenheng Thomas? Eller tar jeg helt feil nå? For min del brukes FSX kun til "vertikal takeoff" Og da vet de fleste at det er begrenset med gode valgmuligheter i den sammenheng. Da er det kanskje forståelig at en event. release av disse vil bli julekveld x 10 :-) Please..... Hold oss oppdatert Thomas, på ditt utrolige arbeid. Har for egen del hatt lyst til å starte med Sykehuset Telemark HF, men har desverre ikke tid eller for den sakt skyld, ork til å starte...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Skjønner helheten..... Har fulgt litt med noen år i FS nå, og synes huske du har en god del andre scenery i denne sammenheng Thomas? Eller tar jeg helt feil nå? Jo, det stemmer forsåvidt. Snekret sammen Lørenskog, Ullevål, Drammen, Ål, Lillehammer, Kongsvinger og nå Hamar. Mange av disse er det lenge siden ble laget så de ligner ikke pungen på en gris idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fy flaten og flott Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lekkert Thomas! He he, ja du ble stående der ja - det tviler jeg ikke på. Var nok "du" som var årsaken til at en del forvirrede folk ikke kom seg ut av p-plassen der her om dagen tenker jeg, kjørte forbi der ett par ganger når helikopteret nettopp hadde landet. De brukte bl.a. én ambulanse ved den ene innkjøringen (mot Furnesveien) for å hindre biler å kjøre inn derfra, samt en fyr på den andre siden. Hadde nok vært langt mer optimalt med landingsplass på taket ja, ingen tvil om det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.