Mads Hjemmen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Med hjelp av Benjamin Hennes fikk jeg endelig tak i ENBseries jeg har sett etter en god stund. Tenkte å dele noen før/etter bilder samt noen bilder jeg knipset for et par minutter siden. Alle bildene er urørt så se bort fra rød tekst og slikt. FØR ETTER FØR ETTER FØR ETTER Så et par bilder jeg tok for fun Jobber fortsatt med å få skyene til å se så realistiske ut som mulig, men det er ikke lett! Noen som har forslag til hvilke REX skyer som er best? Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Flotte bilder :grin: Ganske mye forskjell! Bare glad for å hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, det mye å hente bare ved å legge til to filer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvordan er det om natten? Med mine instillinger nå syns jeg egentlig den blir for mørk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg kan ta en titt, bilde kommer om noen minutter Kan faktisk se ut som det blir litt lysere med mine instillinger! Og dette på summer/night FØR ETTER Synes det ser ganske bra ut jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Om natten er det ikke vits å bruke ENB... Flott å bruke om morningen og kvelden er det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kan du lime inn .ini filen din her? (du kan bruke spoilerfunksjonen slik at innlegget ikke blir så stort) (S med skråstrek over) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Beklager sent svar. Jeg kan gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb. Ta en titt rundt midnatt, så kanskje det åpenbarer seg noen instillinger :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Her er mine innstillinger ihvertfall: [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=0 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=1 AlternativeDepth=1 AllowAntialias=0 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=1 UseMRTRendering=0 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=0 EnableMotionBlur=0 EnableWater=0 EnableShadow=0 DepthBias=0 EnableDepthOfField=0 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=60 ChromePower=60 UseCurrentFrameReflection=1 ReflectionQuality=1 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=1 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=1 ReflectionSinglePass=1 UseEnvBump=0 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=0 [bLOOM] BloomPowerDay=18 BloomFadeTime=600 BloomConstantDay=3 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=50 BloomCurveDay=6 BloomPowerNight=20 BloomConstantNight=0 BloomCurveNight=6 BloomScreenLevelNight=12 BloomAdaptationScreenLevel=80 BloomAdaptationMultiplier=45 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=57 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=2 FilterQuality=1 DarkeningLevel=15 BrighteningLevel=20 IlluminationLevel=20 AdditiveIlluminationLevel=21 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=0 UseForAlphaBlend=0 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=33 ScreenLevelDay=60 ScreenLevelNight=1 DarkeningAmountNight=40 GammaCurveDay=-2 GammaCurveNight=-3 ColorSaturationDay=2 ColorSaturationNight=1 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=0 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=50 ShadowAmountNight=40 ShadowScreenLevelDay=40 ShadowScreenLevelNight=30 ShadowQuality=1 UseShadowFilter=0 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=0 MaxAnisotropy=8 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=0 MotionBlurRotation=0 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=2 DOFNumberOfPasses=1 DOFFocusRange=50 DOFBlurinessRange=10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Skal vel være mørkt om natten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Joda, men det får da være grenser... Hvis det er så mørkt at det blir vanskelig å se NOE, må man gjøre noe med det muuulig det også kan ha noe med instillinger på skjerm å gjøre, men i mitt tilfelle finner jeg innstillingene jeg har fine men, de blir delt i kveld når jeg kommer fra jobb, som sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Her er mine innstillinger Daniel [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=0 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=1 AlternativeDepth=1 AllowAntialias=1 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=1 UseMRTRendering=0 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=0 EnableMotionBlur=0 EnableWater=0 EnableShadow=0 DepthBias=0 EnableDepthOfField=0 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=100 ChromePower=100 UseCurrentFrameReflection=1 ReflectionQuality=1 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=1 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=1 ReflectionSinglePass=1 UseEnvBump=0 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=0 [bLOOM] BloomPowerDay=0 BloomFadeTime=400 BloomConstantDay=1 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=95 BloomCurveDay=0 BloomPowerNight=18 BloomConstantNight=0 BloomCurveNight=0 BloomScreenLevelNight=20 BloomAdaptationScreenLevel=24 BloomAdaptationMultiplier=100 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=100 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=2 FilterQuality=1 DarkeningLevel=30 BrighteningLevel=30 IlluminationLevel=30 AdditiveIlluminationLevel=30 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=0 UseForAlphaBlend=0 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=40 ScreenLevelDay=70 ScreenLevelNight=1 DarkeningAmountNight=-30 GammaCurveDay=0 GammaCurveNight=-2 ColorSaturationDay=0 ColorSaturationNight=0 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=0 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=100 ShadowAmountNight=30 ShadowScreenLevelDay=60 ShadowScreenLevelNight=20 ShadowQuality=1 UseShadowFilter=0 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=0 MaxAnisotropy=8 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=0 MotionBlurRotation=0 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=2 DOFNumberOfPasses=1 DOFFocusRange=50 DOFBlurinessRange=10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Veldig pen grafikk du har fått Mads! Bloomen ser veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk Legger til litt ekstra bilder. Prøver ut bloom og grafikk slik at jeg får stabil flyt! Kommenter gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.