Thomas Lorentzen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 .. o hey som det gikk! Undertegnede og Stein-Ove Rud var ute for å teste litt diverse settings i FSUIPC/ASE og valgte Wien til London. FlyTampa Vienna X v2 UK2000 Xtreme London v3 PMDG MD11 X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Amazing! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fine bilder! Likte bloom'en og painten Har du modda den bloomen selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Flotte bilder. Hvor fant du oppgraderinga til UK2000 Heathrow Versjon 3? Har bare V. 2.15 her hos meg som siste versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Du har helt rett, Fred - jeg blandet litt EGKK og EGLL her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er nå ikke så glad i denne berømte "Bloooomen" jeg da... Blir liksom litt for mye av det "gode" etter min smak. (Smaken er som baken, den er delt) Men slenger nå med noen bilder fra denne MP turen jeg og. Cargo Ramp LOWW Lining up Nice...? Cargo Stand EGLL Etter en liten pause og refueling på Heatrow satte vi kursen for EPGD, Gdansk Lech Walesa Airport. Decending for ILS Aproach RW29 Etter landing ble det litt leting for og finne ledige plasser... Fant da et par til slutt... Alt i alt en meget bra tur uten problemer av noe slag. Takk for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fine bilder, finnes det en ''fspassenger'' versjon av cargo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 2 sett fine bilder! Men ble nysgjerrig igjen jeg. Det er vell ikke vatsim dere flyr er det? Synes at dere så hverandre som om (hvordan skal jeg gjøre meg forstått her) veldig skarpt hvertfall, slik som du gjør når du flyr offline og ser ditt eget fly. Av min lille erfaring fra vatsim har jeg erfart at du ser ofte andre fly som VIP fly og de pleier som regel heller ikke å være særlig skarpe, tvert imot egentlig. Erik: Vet ikke om det finnes, men er vell ikke så mye av mat og pleie cargo trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Her har du ett program, Erik: Airhauler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er vell ikke vatsim dere flyr er det? Synes at dere så hverandre som om (hvordan skal jeg gjøre meg forstått her) veldig skarpt hvertfall, slik som du gjør når du flyr offline og ser ditt eget fly Ikke Vatsim nei, men multiplayer, en av oss lager en host session og den andre kobler seg direkte til den andres ip adresse. Vi bruker Hamachi i stedet for den innebygde biten i FSX og koble oss til. For at vi skal se hverandre ordentlig må begge ha samme livery's av de flyene vi bruker, hvis ikke vises samme flyet på begge. Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.