Benjamin Hennes Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei! I går tok eg, AndreasRP og Øyvind oss en tur fra Soesterberg til Coningsby med B17 på Multiplayer`n :cool: Etter vi hadde landet tok eg et gruppebilde av alle tre, og her er resultatet: Legg gjerne igjen en liten kommentar :grin: Tar gjerne i mot forslag sånn at eg kan forbedre meg til neste gang Ha en fin dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. februar 2011 Tøft bilde Benjamin. Ser det må ha vært en hard tur, siden alle måtte på vedlikehold etterpå :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Hehe, Ja... tror det ble en litt hard landing :grin: Men hjula holdt :cool: eller høyrehjulet trengte å bli følgt nøye fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.