oddhspjoetvold Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nydelige bilder! :grin: er det paint til default DC3 eller er det payware? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Dette er default DC-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kult! har du link til paint eller er dette noe du har laga sjølv? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det er en paint jeg holder på med. Den trenger en del justeringer her og der så lastes den opp :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ok! Den skal lastes ned :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Da har vi gjort noen forandringer; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bra painting Onkel Odd! Du lager ikke en for dakotaen som flyr i Sandefjord også nå da? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Heisann Anders! Joa, hvis den ikke er gjort før og jeg får tak i logoen på snuta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg skal nok ha en del bilder av den liggende ihvertfall så sender deg en PM! edit: ser av filbiblioteket det finnes to painter for FS9, men uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.