Andreas R.Pettersen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Etter gårdagens bombetokt så var det atter på tide og fyre opp spitten igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvem liker ikke SpitFire? Flott bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Herlig bilde! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor er det ikke flere enn meg som ser at den er norskregistrert :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Da var Spitten min kommet seg til Bodø, der jeg har fått lånt meg en hangar for vinteren, Militæret skal stå for vaktholdet over den, da det er fryktet at den vil ikke få stå lenge i fred ubeskyttet, noen har vist sett en mann med bart drivende og luske rundt her på natterstid :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er dette A2A's Spitfire? Uansett et vakkert fly, og digger den painten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Takker. Stemmer at det er A2A sin, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2011 Da var Spitten min kommet seg til Bodø, der jeg har fått lånt meg en hangar for vinteren, Militæret skal stå for vaktholdet over den, da det er fryktet at den vil ikke få stå lenge i fred ubeskyttet, noen har vist sett en mann med bart drivende og luske rundt her på natterstid He he, her trenger man ikke luske rundt på natterstid. Jeg har de nødvendige kontaktene for å kjøre inn på stasjonen i fullt dagslys, så Spit`n din henger i en tynn tråd :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.