Thomas Lorentzen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har vært litt ute å flydd litt i PNW land i det siste, vi begynner med PA34 Seneca fra Darrington til Pemberton: Deretter ble det en tur med Carenados nyeste C340 fra Orkas til Seattle Tacoma med RXP 430GNS og autoflight ILS16R med PAE transition som tar en rett over downtown Seattle: Før det hele avsluttes med Wizzair sin A320 fra Weeze til Katowice: Nå ønsker jeg NGX! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fantastisk bildeserie, Thomas! eg får ståpels av alle carenado modellene :blush: Har selv Archer, Seneca og cherokee fra Carenado og eg elsker de mildt sagt Bare lurer: Hvilken hardware har du? :confused: Ha en fin fredagskveld videre! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 :o Håoly Makkarånni! Kvalitet fra øverste hylle, uten tvil! Men, som Benjamin lurer på hvordan hardware? Og hvordan får du grafikken så realistisk og nydelig? ENBseries? Hvordan er FPSen? Hvilke addon for skyer og slik! Fortell fortell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det lukter svidd av et mulig PNW innkjøp! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://i997.photobucket.com/albums/af100/Lorentzen26/sim_b_7.jpg Excellent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Hola, Gutar! Kjører med ENB series, ini fil fra NickN på simforums med litt småtweaks. Hardwaren og settings forklares nedenunder: Intel i7 920@4.2Ghz | EX58-EXTREME HK | 12GB DDR3@1600 | nVidia 480GTX 1536MB | 2x 1TB WD | Samsung 204T 24" LCD HD | Win7 64-bit| FSX kjøres med 16x AF og 8xS AA, alle slidere står til høyre bortsett fra autogen til very dense, cloud draw distance til 90nm og mesh på 5m. Med disse innstillingene i PNW land ligger frameraten stabil over 50 alle steder utenfor SEA, når man nærmer seg downtown synker den litt og på den bildeserien hvor jeg lander på KSEA 16R var frameraten mellom 25-30, men ingen tegn til stutters overhodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kult! Kjører du REX også? For det der ser ikke ut som default skyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Nei, av en eller annen grunn har jeg 'lært meg' å like FEX fra Flight1 enda bedre - eller, de dekker ihvertfall mine behov for skyer, vann og skythemes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hm, jaja, smak og behag. Har ikke prøvd FEX, men det er vel i samme gate som REX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.