Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2011 Neida, ikke DEN scramble, men skramle, skramle. A2A-Spit`n er førkrigsmodell, så her er det mye som rister og skramler. Den er heller ikke bygget for å brukes på bakken, så med det underdimensjonerte kjølesystemet er det om å gjøre å komme seg i lufta snarest. Og selv da bør man holde et øye med temperatur og lufttrykk. Jeg har inntrykk av at ALT som finnes i den originale Spitfire er simulert, og da snakker jeg ikke om ei luke som kan åpnes og lukkes, men ALT som både synes og ikke synes i minste detalj, det er bare lukta som mangler. For første gang er jeg redd for å ikke følge flight manual til punkt og prikke, og jeg har aldri vært mer nervøs for å takse ut til take off. I lufta er den nærmere himmelen enn jeg har erfart fra noen annen modell, og lydopplevelsene er hinsides hva som hittil er laget. Jeg skvatt skikkelig første gang jeg åpnet hood`en i lufta, og man kan faktisk HØRE når man ikke flyr rent! Omsider er RealAir Spitfire forbigått i flight mdl og realismen i A2A sin Accusim-pakke er helt nyskapende. Punktum. ...... og så langt funker den like bra i MP som single. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ahh herlig Ernst. Jeg vil spå at det vil bli mange mange timer med ren moro i denne maskina på MP og ellers. Nå hadde jeg noe problemer med kjempehakking og utrolig dårlig framerate i går kveld med maskina, men jeg er fryktelig glad for å si at seint seint i går kveld etter en opprensk defrag og reboot så ble det nok en prøve tur og Jadddaaaa.. Da gled den silkemykt uten problemer.. Det gjorde seg gitt. Fikk sove i natt og greier. Men jeg er helt enig i hva du skriver. Makan til maskin har jeg aldri vært halve nær før. Det skal bli en stor glede og utforske og trene seg opp så man takler denne maskina til fulle. Kjempebilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2011 Takk skal du ha Øyvind. Må innrømme jeg ble litt nervøs da du måtte "nødlande" i går, så jeg er glad for at det ordnet seg. Ser på A2A-forumet at enkelte opplever dropp i frames, men at det er relatert til utdaterte grafikk-kort, og DET er jo ikke tilfelle hos deg. Klart at en såpass avansert modell krever sin maskin, men Spit`n er ikke mer belastende enn B-17 Accusim, så det er ingen grunn til alvorlige bekymringer . Her ser jeg for meg dager og uker med grenseløs nytelse :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hainn tykje. Har overført penger til konto, og da blir det handel når jeg kommer hjem igjen :grin: Her skal det flys hull i lufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fy flate! sier som andre folk sier: det gir meg ståpels :grin: Skal nok ikke kjøpe denne grunnet pengemangel, men er misunnet :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Den er bra ja, hanket den inn i natt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2011 Takkåtakk folkens , og skynd dere å handle, A2A er i ferd med å bli fri for Spit`n, de hadde bare et par stykker igjen.......... Den er bra ja, hanket den inn i natt He he, din luring, da blir det vel full scramble i hele helga :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kl 1900 Søndag kveld er jeg ferdig på jobb Ernst. Bør være lite fartskontroller på tur hjem da gitt. Nevn sted og jeg er der ca 1903.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jauda...ikke nok med det, Huey'en er på plass også....så dette blir ei fiiiin helg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 28. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2011 ....så dette blir ei fiiiin helg :grin: Fiiin,men dyr :cry: VFR F18,A2A Spit,Aerosoft Huey og allt dette bare kjøpt inn siste uke og like før det B17 m.Accusim :whistle: Når skal man få tid til å sette seg inn i alt dette når alt kommer på løpende bånd :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Æ får orgasme av grafikken din :grin: Nu må æ kom mæ te hæktan å bli med på morroa dokker har på MP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Der ja! Herlig reportasje Ernst! Nå skal eg bare sette meg ned i godstolen og cruise rundt i min nye spit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. januar 2011 Nu må æ kom mæ te hæktan å bli med på morroa dokker har på MP! ........ :grin: ikke en dag for tidlig! Og så må du få med deg han generalkollega`en din fra vNATO !! Dere er jo begge som skapt for denne herlige galskapen som råder i MP-skvadronen :grin: . Kl 1900 Søndag kveld er jeg ferdig på jobb Ernst.Bør være lite fartskontroller på tur hjem da gitt. Nevn sted og jeg er der ca 1903. He he, hvis vi har server oppe å går, så er sikkert lufta full av flyvende gjenstander uansett hvor du snur deg :grin: . Ellers hadde det vært fristende å møtes på Spitfire-basen West Malling, dette flotte sceneryet som fulgte med RealAir Spit`n, men der er det vel mørkt på søndagskvelden (?). Orcas Island er også et fantastisk sted å fly, men det spørs hvor mange som har dette sceneryet?? Men de fleste har vel nå skaffet seg Pacific NW, og her er det både dagslys og mange fine flyplasser for våre Spitfire`s . Lar dette surre litt i bakhodet utover helga, så får vi se om det kommer andre forslag til søndagstur. Men jeg har inntrykk at mange har skaffet seg Spit`n, så det hadde vært artig å samle en skvadron for å trene litt formasjonsflyvning.....?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Da har jeg endelig vært ute på en prøvetur. Å du å du Her skrangler det og rister det, det harker og hoster mens det spys ut kjølevæske :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.