Gå til innhold

Widerøe starter opp på Geiteryggen


Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vet ikke om det er så veldig mange av dere som har lagt merke til det, men Vildanden som nå i en ganske lang periode har drevet med ruteflyging fra Geiteryggen til Flesland, Sola og Værnes, har avviklet sin virksomhet på Geiteryggen.

 

Geiteryggen har, etter at dette ble en realitet, vært i samtaler med både Sun Air og Krohn Air om muligheten for å opprettholde rutetilbudet på Geiteryggen.

 

Widerøe har nå kommet opp med et bra tilbud og vil starte opp med 3 daglige avganger til/fra Geiteryggen - Flesland innen midten av mars.

 

Selv om ikke Widerøe har noen planer om å opprettholde rutetilbudet som Vildanden hadde til Værnes og Sola grunnet lav lønnsomhet, kommer det nok uansett til å bli et godt alternativ etter min mening.

 

 

Kilde: http://www.ta.no/nyheter/naering/article5465882.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Krig" er sjeldent moro, men denne mellom godt etablerte DAT (Danish Air Transport) og Widerøe kan jeg ikke skjønne annet enn at Geiteryggen uansett vil komme ut som en vinner av! Av de 2 konkurrerende selskapene begynner nå DAT å fly SKE-BGO-SKE om bare 6 dager. :)

 

www.dat.dk/dat-30642.htm

 

Billetter kan allrede kjøpes og de vil bruke godt Norgesvante ATR-42 på ruten

 

IMG_6991_stor.png

 

 

Men Widerøe gir seg ikke!

 

www.ta.no/nyheter/article5478584.ece

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...