Gunnar van der Meeren Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Accusim sin B-17 modell er «In» for tiden. Og det skulle da heller bare mangle - for denne modellen er i særklasse. jeg registrerer at det allerede er laget en god del liveries til den. Men, med et førsteklasses paintkit, så klør jeg for mye i fingrene til å bare se på at andre lager liveries. Duxford Fortressen «Sally B» har allerede fått sitt livery til A2A modellen. Men, dagens fargeskjema er ikke så intenst som det den hadde i midten av 80-årene. Jeg har derfor kledd den i 80-tallsfargene. ...og så har jeg laget en mindre kjent - «Betty Jane» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fantastiske bilder av en fantastisk modell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2011 Meget dyktig utført arbeid Gunnar. Hadde vært gøy med disse paintene til "bomberskvadronen", så hadde det vært større variasjon i formasjonene :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nice, very nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takker alle sammen! Ernst: Jeg lager dem med tanke på variasjon i «skvadronen». Satser på å laste opp til AVSIM. Så vil det etterhvert komme flere liveries - både mer kjente («Sentimental Journey», «Aluminum Overcast», etc....), og noen ukjente..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Pink Lady? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 "Memphis Belle" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Tror «Pink Lady» er laget av Jan Kees Blom B-17 liveries ....og den ser veldig bra ut. «Memphis Belle» er egentlig en F-versjon, men den kan nok lages på G versjonen også Ellers så bærer vel dagens versjon av «Sally B» «Mephis Belle» sin nose art på høyre side (i allefall gjorde den det en god stund etter filmen om «Memphis Belle»)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.