Benjamin Hennes Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Etter litt prøving og feiling har eg prøvd å lage et litt gammeldags preget bilde av B17 Er første gangen eg prøver å ordne på et FSX-Bilde Her er resultatet: Legg gjerne igjen en kommentar! Ha en fin kveld videre Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Som storfan av eldre flytypar, tykte eg at dette biletet var særs bra. Du har fått fram ei veldig god stemning i biletet, og det er nesten så ein kan høyra P&W motorane som dundrar i samsteime. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Takker Torstein! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2011 Stilig bilde Benjamin, flott bruk av bruntone og ikke for mange unødvendige effekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2011 For de som ønsker seg denne herlige maskinen så er den på salg nå Løp og kjøp OBS!!!! IKKE ACCUSIM SIN VERSJON den finner dere HER endret innlegget da Gunnar gjorde meg obs på at det var feil versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er nok FSC sin B-17G og ikke Accusim sin modell, som er på salg.... :blush: Forøvrig: Flott edit Benjamin! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 takker for de positive tilbakemeldingene! :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.