Dag Rune Garborg Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Var ute på modelflystripa på Mosterøy i helgen og fikk tatt disse snuttene. Håper dere liker dem! :grin: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOoKa47VFcY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nice video, prøvde meg på en ganske billig variant av et radiostyrt fly noen måneder tilbake. Det gikk ikke serlig bra etter noen få flighter. Glad det var en billig en sier jeg. Bra flyvd! Liker den close callen du hadde der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Herlig video, Dagi :cool: Bra redigert! Du fikk gjort mye på den tiden ingen ville vere med deg i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kul video! Dere burde lage en "skikkelig" flyplass. Blir mye enklere å ta av/lande! Dette er fra Kvam International Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kvam International, fullspekket med høye trær og wires. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 "Bush flying" :grin: Joda. Noen av "wires" er faktisk landingslys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Even : Er veldig enkelt og lette og lande der altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Dere burde lage en "skikkelig" flyplass. Vi har vertfal ingen trær rett ved siden av... Mosterøy Internasjonal er en perfekt plass å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hehe.. Ordla meg kansje feil. Så ut som en fin plass dere hadde. Hvordan er det i forhold til vind? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Kan være vind av og til pga. ingen fjell i nærheten, bare noen små berg. Men det er ofte lite vind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Stilig! Kommer med bilder fra søndagen etterhvert, må bare gjøre meg ferdig med redigering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Gleder meg! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Marker litt med hvit spray, så ser det fort litt tøffere ut. Det må være skikkelig utført da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Har tenkt å bruke en slik de bruker på fotball-baner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.