Pasi Jorgensen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fra multiplayerturen ikveld, 19 januar. Sterkt oppmøte med tilsvarende lite bilder fra meg :grin: :whistle: Etter landing på China Lake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 19. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2011 Legger også ved noen bilder fra kveldens bombetokt med B-17 i Death Valley. Deltakere: Pasi, Øyvind, Erni, Tormod, Robert, Stein og undertegnede. Dette var skikkelig kult - TAKK for turen! --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 19. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2011 Mitt lille bidrag fra en knalltur. Ble hengende litt etter så her prøver jeg å hente inn resten av skvadronen igjen. Motorene jobber på høytrykk. Bombs away Low pass før landing Her er vi alle 7 kommet hjem etter nokk ett vellykket bombetokt. Takk til alle for en kjempetur. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ser nydelig ut dette. Fikk en kort tur med dere, og ble liggende lenge alene og sirkle over basen. Jeg var rask til å ta av, men hadde noe motorgruff i starten. Etterhvert malte motorene som en katt. Og akkurat da jeg var i ferd med å fly inn igjen distansen til de andre, ble jeg avbrutt av intercom'en her hjemme. Den firbeinte måtte ut :sleep: :confused: (typisk!) Sånt blir det dessverre bare solobilder av.... Jeg har forøvrig tatt ned paint kit'et til A2A sin B-17G. Dette er meget bra, så det blir nok kanskje noen nyeliveries etterhvert :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2011 Jøssåbevaress, dette ble en kjempekveld folkens, noe bildene allerede vitner om . 7 stk B-17 som fullførte hele turen er rekord!! Artig at så mange har skaffet seg denne modellen, og enda mer imponerende at så mange blir med på en spontan bomber-formasjon. Regner med det ble tatt sykt mange screenshots, og jeg skal prøve å begrense mine (tusener på tusener) så det blir litt variasjoner . Dette kaller jeg god pressisjon og perfekt koordinering..... Home run. Inn for landing. Nesten alle tilbake...... ..... og der var også Stein på plass. 9 fly startet, 7 fullførte hele turen, serveren gikk som ei klokke, og alle behandlet sine flyvende festninger med imponerende kunnskaper :cool: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2011 Fikk også tatt et lass med bilder lagt de som SLIDESHOW ENJOY BOMBETOKT HER :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En glimrende avslutning på en eller trist Onsdag. Slenger her ut noen få pics. Takker så mye for turen, den var midt i blinken. Når blir neste Bomb Run mon tro?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Flotte bilder! :cool: Siden eg ikke hadde flyet så tenkte eg at eg stod over denne gangen, Men.... kommmer sterkt tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.