Gå til innhold

Gutt dirigerte piloter fra kontrolltårnet


Sivert Indergaard

Anbefalte innlegg

Gjest Aleksander Milde

Hvis man ikke er autorisert så syns ikke jeg noen har noe å gjøre på radioen. Uansett om man vet hva man skal si eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I såfall kan man jo si det samme om alle de som lytter inn på sambandet, og egentlig ikke har noe der å gjøre... (LES: IKKE ER AUTORISERT).

 

Jeg synes det er trist at man den dag i dag blir tvunget til å etterforske og handle på slike saker som er relativt harmløse. Om ikke annet, tror jeg samtlige på frekvensen fulgte bedre med da enn noen gang før, og smilte mer enn de gjorde før. Men i medias lys, kan man jo ikke si annet enn at "slik skal det ikke være"... alt annet er i strid med å være "politisk korrekt".

 

Jeg synes det var kult gjort av "flygeleder-pappa", og tror ikke han misset noe som helst. Vi gjør det samme selv fra vår ende, dersom noen fra kabinen sitter fremme hos oss, og vi lar dem prate litt på radioen... selv om de ikke har sertifikat til å gjøre det.

 

 

Hilsen Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå har en av TV2s reortere fått med seg denne "ikke saken",,,cheezes så mye de skal kaste bort tida si på disse mediaklovnene. Hele saken er jo i ett meneslik perspektiv en ikke sak, i verste fall en glad sak etter mitt skjønn.

Leste att dette ble plukka opp av en eller anna TV kanal borti uniaten og att det dermed begynte rulle. Noe det ikke hadde gjort om det ikke ble slengt ut som en skandale av en idiot reporter med fokus på å få trynet sitt på TV nasjonalt.

Da je så den snutten for ei tid sida gliste jeg godt, men ettersom jeg leste om saken ble jeg iritert. Her har altså en selvsentrert reporter kasta uskyldige proffe fagfolk ut i en sak som i grunn ikke er en sak.

Nei, hvem trenger ytre fiender når en har hjemlig media sier jeg :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...