Sondre_Mælumshagen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 God kveld Familien og meg skal over dammen til newark denne sommeren. Vi sitter å ser på biletter og har kommet frem til continental sin flight fra Gardermoen til Newark. Jeg vet at continental bruker 757-200 på denne flighten, og det kom som forventet da jeg fortalte familien min at det var likt det vi fløy til antalya i sommer= lite fly! Så det vi begynte å snakke om, så jeg ikke var helt sikker på var om det stiltes noe krav til fly som skal over dammen mtp benplass. Vil det være like trangt på 757 en til Newark som på Sunexpress sin 757 til Antalya? Ha en fortsatt fin kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nei God benplass med CO. Men du må ikke ha så store forhåpninger på en 757. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har fløyet den turen flere ganger og må si at det er et bra valg. Tross et litt litt fly så er benplassen meget god og servicen bedre en jeg forventet på en kjapp tur over dammen. Det et vanlig kontakt uttak under hvert sete og mest sannsynlig personlig tv skjermer i hvert sete og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, la merke til det samme. Underholdning systemet til CO er ganske bra! Artig å spille poker og diverse ting med andre folk på flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå har dere jo muligheten til å fly A330 også i sommer. Har sjekket mange forskellige datoer Oslo-Charlotte og Oslo Tampa, finner som regel raskeste og billigste biletter med SAS.Meget gode connections på EWR. Se ikke ut til at prisene steg noe etter at US Airways trakk seg på Oslo-Phili. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Den som er prippen på benplass kan trykke på andre valg en economy når de søker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for alle svar folkens Har fått bekreftet av min familie at turen da er bestilt, det blir til EWR med CO, sikkert 752... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Takker så mye Emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Her ,kan du se Continental sine config på 757.Ser ut som det er 31 inches benplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.