Gå til innhold

Flyspotting i Tyskland

TOS

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk.

Eg sete no på skulen med eit stort spørsmål. Kor i Tyskland er det best å spotte? Skal ha prosjekt om det og eg lurar i denne samanheng. Er det nokon som har URL til gode internettsider om flyspotting i Tyskland? Evt. har formeiningar kvar deter best å spotte? Går ut frå t Berlin ereit bra alternativ. Men treng og andre moglegheitar ettersom det skal inn i ein reisebrosjyre me lagar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært i Tyskland og spottet, men hvis jeg skulle dit og spotte ville jeg tatt en tur innom Laage i nord Tyskland som er hjemmebasen til Luftwaffe's MiG-29 ving.

Luftwaffe opererer også Phantoms fra Laage, så etter min mening er vel dette det beste stede å spotte på militære fly i Tyskland.

Et lite bilde av en MiG i climb out fra Laage: http://www.fabulousfulcrums.de/Bilder1/CH3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...