A L Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare et bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke bare et bilde, men et utrolig tøft bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg sa ikke Airbus. Tøft bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kult bilde! Fin grafikk og. Hvordan er Airsimmeren nå? Kan man legge inn ZFW og slikt i FMCen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Awsome, Alexander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Å dæven stemmer det. Får logge inn og hente patch da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Hvordan er Airsimmeren nå? Kan man legge inn ZFW og slikt i FMCen nå? Det har kommet en ny oppdatering, men det er fortsatt basic versjon. Derfor inneholder alle updates kun fixer til CTD, AP problemer o.l Det er 3 tiljenglige pages i FMCen som fungerer utmerket etter siste oppdatering. Takk folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Systems Update V1.3 Issues fixed: 1. AP/AT critical problem fixed 2. Many CTD’s fixed 3. Sounds bugs fixed New feature: 1. Full Systems Cockpit Saving now available Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Konge bilde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nei, jeg sa ikke Airbus. Du sa Airbus. Og så viste du et top notch bilde fra simmen din etterpå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aiai, håper det blir rolig på nattevakta, så skal denne reinstalleres og testes! Har ikke blitt flydd siden forrige oppdatering som ødela den.. den har blitt stabil etter denne oppdateringen skjønner jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Nei, jeg sa ikke Airbus. Du sa Airbus. Og så viste du et top notch bilde fra simmen din etterpå! Haha! Ok jeg gir meg. Syns jeg hørte noe ser du, men var vel bare min fantasi Aiai, håper det blir rolig på nattevakta, så skal denne reinstalleres og testes! Har ikke blitt flydd siden forrige oppdatering som ødela den.. den har blitt stabil etter denne oppdateringen skjønner jeg? Ja, den har blitt veldig mye bedre etter sist oppdatering. Det skal mye til for og få CTD. Noe som jeg syns er gull Kos deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.