Joakim Hagen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For de som ikke fikk med seg: Nrk nett-TV i 1 mnd kun i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Høye Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei. Er det noen der ute som tok opp dokumentaren og kan gi meg en kopi? DVD eller VHS. Jeg betaler godt. Så programmet men skulle svært gjerne hatt en kopi. NRK har også nå stengt dokumentaren. Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg så den første gang på Youtube før den gikk på NRK. Den dokumentaren tråden omhandler, og som gikk sist på NRK, mener jeg var denne; Concorde - 1/5 - History, Development, Last Flight (Full Version) [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HFixUdgLStE&feature=related Ellers kan det kanskje være verdt å nevne denne også, som er litt av samme ulla; Concorde: a Love Story [1/5] [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q8s-6nJKhTU&feature=related Dette skulle i det minste gi deg en mulighet til å se programmet. Jeg tok dessverre ikke opp denne selv. Edit; ser nå at du har sett den, så da kan jeg ikke hjelpe. Lar posten stå likevel, tilfelle andre ikke fikk sett den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Høye Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei. Takker for svar. Skal gå inn på youtube og kikke på videosnuttene. Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Sendes igjen på torsdag samme kanal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Den skal ses i sin helhet på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Anbefales på det sterkeste. Kona så den sammen med meg og måtte fram med mye Kleenex :cry: Mye følelser, nostalgi og stolthet i denne filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.