Jan Tore Elvheim Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Heisann, vil invitere alle til å vere med på vårt første vatsim event i 2011, blir et "pre-launch" event, for å feire Norwegian sin oppstart av rute til Göteborg den 17. Februar. Oppmøte blir i Stockholm (ESSA) kl 19:30 lokal tid, med planlagt avgangstid til ESGG Göteborg ca kl 20:00. Det blir også tid for retur til ESSA. Alle er invitert, "NAX or not", og vi kan forvente fullstaffa flyplasser og enroute atc MvH, Virtual Norwegian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Im in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det må man prøve å bli med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Blir nok en flight her ja Dobbelposting på v-route btw, men den er vel vanskelig å slette uten hjelp fra mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvor kan jeg finne scenery for Gøteborg? Kommer alle til å bruke samme scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.rbdesign.se/swedflight.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper å bli med på eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 I'm in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg blir med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dette blir da helt uaktuel for meg :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 fordi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fordi hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 fordi [Re: jonas sidia] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men hva er det du vil ha fordi på????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bare glem det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Regner med du gleder deg til militæret Svale? Når jeg la in første vroute så trodde jeg at man skulle på mail om at den var sendt inn på samme måte som med ruter, og så tok det lenger tid en vanleg før den vart godkjent, 2. ble lagt in dag 2 etter den første, så skitt med det:P Håper det blir mange på denne turen, er kjekt med godt selskap:D Selv håper jeg at fruen klarer å holde på ungen i magen så jeg får bli med selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Virker som scenery for Gøteborg er payware? Da blir det isåfall ESSA - ENGM på meg. Flyr jo aldri til Gøteborg ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Paulo, Swedflight sceneryet er blitt freeware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Aha. Nice da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvordan laster man ned scenery'et for ESGG da? "Får ikke til" å trykke på "Download" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Er ikke til FsX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som vet om de skal lage til FSX sceneryene `? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto A. Haaland Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ligger et par filer på AVSIM som gjør at en kan bruke sceneryet i FSX. Blir ikke like bra som i FS9, men det funka i hvertfall for meg:-) Søkte på ESGG og ESSA under kategorien "Flight Simulator X" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 BUMPI BUMPI LITT Da nermer det seg avreise, logger på vatsim om en god halvtime med planlagt avreise ca 20:00 METAR: ESGG 161850Z 21015KT 0200 R03/0600N R21/0600N FG -DZ VV001 03/03 Q1010 R21/29//95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 6 i luften allerede, står vel 2 på ground enda: Alle airborne: Short final: Dårlig sikt! Veldig dårlig kvalitet ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Takk for turen alle sammen, dette var artig Ikke ofte man ikke ser rullebana før på minimums (100ft CATII) i FS :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Det var heisa dårlig sikt, såg akkurat lysa på 100 fot Sivert frammom meg, ikke akkurat lett å se Anders Moen 2 gater bortom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Fikk da landet trygt, men klarte ikke å finne riktig gate Takk for turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.