Benjamin Hennes Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ser at der så mange som har laget bildetråder av sine beste bilder i 2010, men siden eg ikke har noe godt kamera så legger eg like godt ut mine beste bilder fra FS i fra 2010... Noen har eg posta før tror eg, men men Håper dere liker de Carenado Piper på Gardermoen Fra en MP session Blue Angels in sunset at SVO FedEx (På MP) Fra gåsetrekket i Tasmania BTW: Bildet er tatt mens eg brukte Pasi sin FSrecorder- Fil Fra en Hangarskip session på MP "Kick Butt Take Names" Regnfull Approach inn til Flesland Enda et hangarskip bilde Fra en litt uvanlig vinkel Avslutter med et site bildet fra Gåsetrekket i Tasmania! Da sier eg bare takk for meg og håper dere likte de :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Knallfint, det første var min favoriit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Takker, Erik :blush: Det siste er egentlig min favoritt, men det første er en av de og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Flotte bilder, men må si jeg likte di bildene fra gåsetrekket best. En uforglemelig tur :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Helt enig, Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fine bilder Benjamin! likte og det siste best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Takk, Dagi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.