Dag Rune Garborg Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nå flyr jeg min siste tur dette året. Jeg flyr ENZV - ENBR med A319 Privateair. Jeg bruker wilco's Airbus vol.1 for FS9. Bilder kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Endelig har du kommet deg på Fora, Dagi! Gleder meg til bildene, men du skulle kanskje har skrevet på Screenshots (Arkiv) tråden då, Men men... Velkommen til forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg skal jo det når jeg legger ut bildene men et spørsmål... må du ha en hjemmeside for og laste opp bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja... eg bruker photobucket, og er veldig fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Velkommen til forumet Dagi! Venter på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 NSC's siste tur 31. desember 2010 i DC10-30. [video:youtube] Link til simulatoren kan leses her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Få deg photobucket dagi, så kopierer du bare linken Denne skulle vel egentlig ha blitt postet i screenshots forumet.. Men velkommen, endelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.