Tor-H Bergseng Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kanskje det er noen forumister her ute som vil dele et bilde fra årets siste flytur her? Min siste tur gikk ihvertfall som ET0805 fra HAAB, Addis Ababa, Ethiopia til HTDA, Dar Es Salaam, Tanzania så videre til HTZA, Zanzibar, Tanzania. Turen gikk med Ethiopian Airlines 737-700W. Slenger ut et bilde etter shutdown i Zanzibar, en tur på hele 40 NM fra Dar Es Salaam. Neste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har ikke noe bilde, men årets siste ble for virtual Norwegian, Gatwick til Tromsø. 3 1/2t Godt Nytt År til alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 da var akkuratt min siste tur ferdig, så legger ut dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Min går fra Rygge til London med Ryanair. Bildene er såvidt redigert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Min siste flytur ble en ekstra tur i ny innkjøpt FW190 fra Classic Hangars. Jeg måtte ta den vanlige tradisjonen som Ernst lærte meg, nemlig å fly igjennom hangaren på Edwards AFB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Min siste flytur blir forhåpentligvis en testtur etter at FSX er inne på dataen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Min blir LYBE-ENGM. Det siste som skjer dette året er vel å svinge inn på final rwy 19R, ble ikke heldig med været så da blir jeg forsinket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tok ingen bilder, men siste turen gikk mellom Tromsø og Sandefjord! Med Airbus A320 Iberia..... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fikk ikke dokumentert siste turen, men kan heller slå på stortrommen med Årets første tur! En ganske orgninal VFR tur med Cessna 172 rundt Orcas Islands til litt forskjellige tider av døgnet Ha et riktig godt nyttår! Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fy flate Tommy! Like god til å ta bilder i FS som du er virkeligheten, Mann! Godt Nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Veldig kult bilde mr. Bernes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.