Joakim Hagen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 God kveld mine damer og herre! Etter å ha hatt flere timer med simulator så er jeg og Werner enige om at jeg nå er klar for Vatsim. Derfor blir første APP trening holdt på ENVA_APP Onsdag 22/12 fra 19-21Lokal. Håper på litt trafikk under min første online trening! TWR og CTR hadde vært kjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som tar ENVA_TWR og Norway eller Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sorry for at jeg droppet inn helt uanmeldt, men jeg var på vei ned da jeg fikk besøk. Jeg logget av og pauset, og logget på og fortsatte fra samme punkt en times tid senere. Ikke helt i henhold til boka, men du tok det jo på strak arm. Nice work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Selvfølgelig skal PC/FSX klikke -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.