Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri deltatt på FLG tidligere og det kan være spennende, men hva med å få til noe besøk/presentasjon av folk som ikke bare simulerer.

 

Evnt Real ATC - Real pilot osv!

 

Tror ikke du trenger og tenke så mye på det, Anders.

 

Geir Ove har alltid hatt ett opplegg på FLG, sist bl.a var det en NAX pilot som prøvde ut FS :)

 

Det ble også arrangert tur i tårnet på Gardermoen etc.

 

Gleder meg stort til FLG11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei Gunnar. Er du "blandt oss" igjen på kontrollersiden i SCA? :-)

 

Sist gang jeg var med, men har også hørt det har vært det før, så er det eget ATC-område vi satt på. Meget gøy, og virkelig praktisk å sitte sammen med de andre kontrollerene i en "kontrollsentral". Kan virkelig anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såtte å lest tråden her no og på Facebook.

Og er det noe eg vill så er det på FLG.

Å blande seg i mengden med andre fly intriserte.

Det kry vel ikke av den slags folk der eg kommer i fra.

Men er aldersgrensa avklart. Avhenger mye av kor lav den er. Er "berre" 14 år gammel.

Spurte foreldrene mine, og dei sa ikkje nei. Men en endlig avgjørelse er ikke bestemt.

Finst det noe mer info en ka det er sakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GoFi: do you think any of the Honourable Norwegian FlightSimmers is interested in how a Real World Flight Sim is interfaced to Microsoft FS for visual only? (Tech Talk)

 

Not making any promisses yet, but I do make plans to visit Norway this year to see the results of my work ;-)

 

Geert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...