Fred Solli Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så lenge du betaler inngangsbillett på Flysamlingen vil du kunne besøke LAN arrangementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er det mulig å booke seg inn på hotell uten forhåndsbestilling? Med de samme prisene? Er det ledig rom,så gaar det bra.Husk aa oppgi coden :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da var simmen offisiellt crashet rett før Lanet... Så blir det en sen natt igjen med reinstall... :mad: Selvfølgelig noen timer før det skal smelle til med treff.. Nå altså :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei Anders Google er min venn http://www.akersmus.no/flysamlingen/?mid=2816&pid=2911 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da var simmen offisiellt crashet rett før Lanet... Så blir det en sen natt igjen med reinstall... Been there, done that. Du har min dypeste medfølelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 May i ask.. Må man ha med noen av bekreftelsesmailene eller holder det med legitimasjon? Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Legitimasjon holder. Nå har de av dere som vi har registrert betaling på fått mail, har du ikke fått mail, kontakt meg. Jeg har også informert dere som har meldt dere på og ikke betalt. Har du ikke til intensjon om og komme så vennligst meld deg av med en gang, vi har faktisk en del logistikk som vi setter i gang for de som melder seg på. Vell møtt folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Flott! Ja, fikk mail nå i dag :grin: TO faktisk Hehe. gleder meg! Sees Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 For dere som ikke kommer, og lurer på hvordan stemningen er vil du kunne se stream Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kommer nok innom og sier hei på Lørdagen, må jo treffe flere av ansiktene her på forumet Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da er kofferten pakket og morgendagens reiserute planlagt. Sees i morgen folkens, dette ser jeg virkelig fram til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Pakket ned nettverkskabelen min og da Ivar :grin:? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Steike! Det var DIN kabel ja, husket ikke hvem jeg hadde lånt den av.. :blush: Skal ta meg en leterunde, så skal du nok få se at den er deg i hende før helgen er omme kjære venn! :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hahah ikke tenk på det Ivar. Min gave fra meg til deg :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ja nå er det ikke lenge igjen. Gjenstår bare å pakke litt så er jeg klar for en ørliten biltur fra Trondheim og ned til Gardermoen! Vi snakkes i morgen folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, da rå er vi underveis. Tore urvik, magnus meese, og njal underveis fra stavanger. Dere kan følge oss på Facebook hehe snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ser det der. :grin: Min reise kan du følge på www.avinor.no :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 HAr ikke nettverkskabel på 3M. Men har noe kortere. Håper det går... Flyet går 1420! Ready to go! Wuhuu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da sitter jeg bare og venter på at Kjell og Bjørn skal komme, så setter vi snuten nedover Østerdalen og mot FLG. Gleder meg til å møte søndagsgjengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da har vi startet live stream test. STREAM FLG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2011 Virker bra den ser på dere nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Offline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Den kommer opp ila kvelden, mye og gjøre her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Uffda. Skal folk spionere på oss ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 18. mars 2011 Members Del Skrevet 18. mars 2011 yess :grin: Her skal det spioneres. Ikke noe nesepilling på dere nå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Spotting klokken 12 i morra Noen som blir med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Spotting høres bra ut, men gjerne litt senere Har departure klokka 11.25 norsk tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ja, kunne jo gått ann tatt en tur før foredragene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Program er oppdatert, desverre har vi fått kanselering av 737 pilot pga sykdom, og vår airbus pilot som sto på standby er kalt ut for og fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Da har jeg en ny request her. Hehe Er det noen som har en stereosplit til headsett? Altså enkel jack han, til dobbel jack hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.