Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Programmet for FLG finner dere under, det er fortsatt mommenter som vijobber med, så denne vil oppdateres. Programmet for FLG 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei Synes dere blir mer og mer proffe med "reklamen" år for år jeg... Bra laget. Og den skal vises på Oslo S på skjermen også.. Da kan det hende mange får lyst til og titte innom? Og flere som blir interessert i FS, det være seg i en eller annen form.. Alle må jo starte ett sted i så måte Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bestille meg hotellrom, men nå etter at jeg har sett hele programmet er jeg ikke så sikker lenger... Kjempemessig greier.. Gleder meg som en liten unge her.. Ikke noe problem å se at dette har vært mye jobb. Stor takk til di innvolverte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg er midt i flytteprossess, hadde det ikke vært for det, hadde jeg deltatt! ...men det er vel fullt mulig å komme som "publikum"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er jo det som er målsettningen våres Oddvar, og bygge rundt interessen våres, større deltagelse i miljøet= bedre kvalitet om det forvaltes på en fin måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Du kan komme inn som publikum, du må da løse vanlig bilett på flysamlinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kom til å tenkte på muligheter for bevertning, med tanke på at det ikke finnes noen butikker i "nærliggende" omkrets. Forrige gang fikk vi jo en god avtale med hotellets resturant, vil det bli noe slikt denne gangen også, eller bør vi ta høyde for å ta med oss nudler og vannkoker? Man bør også finne en mulighet for å få tak i varmt vann til kaffe, mat etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er fikset, kommer på den operative FLG webben, som legges ut sent i morgen. Alt i fra Lan meny i resturangen til LAN priser i Baren til Kaffe avtale hele helgen etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Her er litt informasjon som blir publisert på web i morgen. Aldersgrense og regler under FLG. Det er satt 16 års aldersgrense på FLG, de som er under dette må ha med seg verge eller avtale med FLG crew om dedikert verge under FLG. Vi har null toleranse for mobbing og bruk av Alkohol under 18 år, brudd på dette reglemangt fører til umiddelbar bortvisning fra FLG uten refusjon av deltager avgift. Alle som har med Verge må fylle ut informasjons skjema på kontaktinformasjon på verge. Det er ikke lov og ha med elektriske artikler som ikke er relatert til PC utstyr, kopiering av programvare med rettigheter er ikke lov, det er ikke lov og røyke i lokalene, alle skal innordne seg etter de instrukser som gis fra dedikert sikkerhets Crew som har Security Badge. Øverste beslutnings myndighet for FLG er Geir Ove Finstad og Fred Solli. Mat og drikke under FLG. Det gis spesial priser på mat og drikke under FLG, prisene er redusert med sponsor fra Hotellet. Det vil være mulighet for og inngå kaffe avtale for kr. 100 for hele helgen. Prisen for en kopp kaffe er kr. 15.- Brus kr.20.-Chips kr. 20.- Sjokolade kr.20.- Pølse i brød kr.30.- Baguette kr.45.- Dagens middag kr.100.- Det er reduserte priser i baren for de som trenger Jet Fuel og er over 18. Hvordan sove under FLG. Det stilles eget rom for soving på gulv for deltagere, det er ikke lov og sove i lokalet der hvor PC oppevares. Skal dette rommet benyttes må en av Crew verifisere at du går inn og ut av dette rommet. Verifiseringen gjøres ved at Badge leveres Crew. Det er egne FLG priser på hotellrom. Hva vist jeg bare ønsker å stikke innom FLG Ved og vise betalt inngangs billett på flysamlingen vil du kunne slippe inn på FLG Lan lokalet. Hvor foregår Foredragene Foredragene foregår på flysamlingen. Der kommer du inn ved og vise din Badge. Når får jeg min Badge Denne får du ved ankomst ved å henvende deg til Crew. Kravet er at du har betalt deltager avgift som tidligere annonsert. Hva må jeg ha med av ledninger. Du må ha med deg en nettverks kabel 3 meter. Og strøm padde til ditt eget forbruk. Du får et stk strøm kontakt og et stk kontakt og plugge din nettverks kabel inn i. Hvordan kan jeg benytte meg av DC 10 simulatoren. Du kan booke deg tid på flysimulatoren ved og skrive deg opp på liste hos Crew. Til deg som ønsker og forhånd booke plass så sender du en mail til Gofi@hatteland.com Det koster kr. 300.- pr person for 55 minutter i simulatoren, da får du fly 20 minutter, sitte som FO i 20 minutter og de siste 15 minuttene på klapp. Det tas forbehold om at simulatoren er teknisk operativ denne dagen. Transport må arrangeres på egen måte, men vi vil ha sjåfør tilgjengelig for transport mot betaling. 150.- tur retur. Det transporteres 3 stk hver 30 minutt. Du er selv ansvarlig for og komme deg til simulatoren i tide. Vell møtt PÅMELDING TIL FLG2011 ER NÅ STOPPET Vi er nå 50 stk på Lanet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nokon her so skal køyre frå Vestlandet og østover? Eg skal fly, men veit ikkje heilt korleis eg skal få med meg utstyret.. eg treng litt hjelp her? Er det muligheter å sende dette nedover med nokon eller kansje pr. fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvor fra vestlandet? Jeg kjører en klasse B lastebil, som er så og si tom (bare mitt utsyr på) fra Stavanger på fredagsmorgenen, kan fint ta det med til Oslo, men jeg skal hjem til Molde på søndag, så da må du evt finne andre returmuligheter for utstyret. Men, å f.eks betale kun returen er billigere enn begge veier (Hvis andre fra Stavanger kunne tenkt seg frakt av ustyr én vei free of charge, send meg en PM. Retur må dere sørge for selv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ok takker Magnus, men eg nok et stykke fra deg. Nærmere Ålesund, men da kan det jo være et alternativ at du frakter hjemover da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Absolutt, gitt at du henter det selv fra åndalsnes, evt Vestnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Da er web side lagt ut med info. alle oppdateringer for oss i crew vil fra og med nå skje på denne siden, foruten av bekreftelse på betaling som gjøres i morgen tidlig på mail. Vi går nå inn i de siste dagers forbredelse og det vil være begrenset hvor mye vi kan svare på fora etc. oppdateringer finner du her. www.flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Lykke til med innspurten! Her hjemme i Trondheim ser man iallefall fram til en fantastisk helg! Er det forresten noen andre som regner med å ankomme OSL ca. kl. 12:00 på fredag? Hvis vi blir en liten gjeng så kan vi muligens spørre pent om noen kunne tenke seg å gi oss skyss bort til lokalet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Stian, kjører fra Ulsteinvik, via Ålesund og Vestnes på torsdags morgen. Kan ta med utstyr ned, men ikke tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nokon her so skal køyre frå Vestlandet og østover? Eg skal fly, men veit ikkje heilt korleis eg skal få med meg utstyret.. eg treng litt hjelp her? Gjør som meg, ta med bærbar pc og så drikker vi hele helgen og prater flyprat he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg håper og ha betalings bekreftelser fra Flysamlingen i morgen, de er bare så ekstremt treige, men dette fikser vi.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har nå sett litt på programmet for FLG, og lurer derfor på hva "Airbus "Pilot" TBC er. Kan noen forklare hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det betyr sikkert en ekte AB pilot To Be Confirmed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ah. Hadde vært nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er riktig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bruker denne tråden til en litt sær forespørsel. Er det noen som skal på FLG som tilfeldigvis har en TRACK IR Clip å låne på FLG. Hjelpes, jeg kan jo ikke finne min.... Har allerede reisefeber. Dette skal bli gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jepp! Skal ta med til deg Alexander. Bruker den ikke så den skal du få låne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ingen problem Alexander.. Har pakka kassa mi idag og der er det med en clips jeg sjelden bruker... Leit meg opp litt utpå fredags efta så er det i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det ville vært kjempefint Øyvind, og Joakim for den slags skyld. Skal snuse deg opp i løpet av fredagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tar med min også om noen andre evt. vil låne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvem har tid til å lære en gammel krok Euroscope på FLG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sikkert nok av ATCer som kan hjelpe Tom:) Er det mulig å booke seg inn på hotell uten forhåndsbestilling? Med de samme prisene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da er alt ferdig pakket, gleder seg til i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.