Andreas R.Pettersen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Regner sterkt med at di blir send ut manuelt. vent til litt senere i dag så tipper jeg at du/dere får en mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tom. Din påmelding er registrert kl . 02.54 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Min er registrert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Din er også registrert Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Prisen burde vel stått også på påmeldingssiden, jeg måtte leite opp Facebook siden for å finne ut at denne var 350,-. Påmelding senere i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tom. Din påmelding er registrert kl . 02.54 :-) Fikk bekreftelsen på mail nå Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Da er påmelding og betaling sendt Betaling sendt? Hva mista jeg? Glem det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Påmeldt og betalt.. Digg.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Og slenger meg på: Påmeldt og betalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Påmeldt og betalt Gleder meg til å treffe godgjengen igjen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Påmeldt og betalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da er våre venner bekreftet til FLG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Betalt og påmeldt! På tide med et treff hvor man treffer nordmenn ikke bare Svensker og Dansker som i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er ca 33 påmeldte akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Påmeldt og betalt! Gleder meg til å treffe dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hyggelig å høre at du kommer Jens! blir gøy å se alle fjesene bak stemme da spesielt i vatsim miljøet! moro det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja, det samme tenker jeg! Jeg fikk meg en tur til Kiev med jobben på torsdag og fredag, så jeg "mellomlander" på Gardermoen fra fredag til søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Da har jeg også betalt Ser frem til å treffe både kjente og ukjente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Skulle gjerne kommet en tur, men Redningsselskapet skal ha en stand på "Sjøen for alle" og må kjøre Elias med småbarna Kos dere alle sammen! Men kommer nok innom Gardermoen Realtime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Påmeldt og betalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Da var jeg også påmeldt, men betaling for la vente på seg til en lønningsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Treng det påmelding dersom man tenker seg bare bort en dag for å treffe litt folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da var jeg påmeldt og betalt! Blir spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Da har jeg hatt møte med Hotellet i dag, det settes opp custom løsninger i forhold til mat og snacks utover natta til spesial priser ala det vi hadde sist. Dette til informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Heo Flott og se det blir ett nytt FLG.. Dere gjør en Strålende jobb, og har som oftest mye på lager, som er verdt og få med seg;)... Ser ut som jeg får transport opp til FLG i år, var redd jeg måtte stå over da bilen står om dagen.. Men nå ser det lysere ut.. Så her blir det nok FLG ja.. Skal sende inn bestilling, og ta kontakt med hotellet.. Tror det nok er verdt og få lagt seg noen timer i en seng og ikke på gulvet... Ryggen er ikke 20 år lengre... Men gøy er det uansett.. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei, i forbindelse med FLG trenger vi og etablere en vakt ordning og trenger hjelpere. Er det noen over 20 år som kunne tenke seg og inngå i staben? arbeidet vil være og påse at det ikke nyttes alkohol inne i selve lanet, generell kontroll med hvem som ligger i sove rom(Lister /HMS) og andgangskontroll etc. Undertegnede kan hendvende seg til Fred eller meg. På forhånd takk......nå nermer det seg folkens..:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 -- . .-.. -.. / -.. . --. / .--. .- .- / ..-. .-.. --. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 .--- . --. .... .- .-. -- . .-.. -.. - -- . --. .--. .- .- :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 .--- . --. .... .- .-. -- . .-.. -.. - -- . --. .--. .- .- -- . -. .--- . --. ...- . -. - . .-. ..-. --- .-. - ... .- - - .--. .- .- . -. -... . -.- .-. . ..-. - . .-.. ... . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.