Lars Hassel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bare pass på og ha passord på pc'n... Lund er ganske hissig på og snoke på andres pc'er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja det er en selvfølge Hassel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vi ligger litt bak skjema når det gjelder påmeldings sidene som kommer senest søndag men vi håper tidligere. Jeg og Fred styrer på og ser frem til og treffe dere alle sammen. Fint om denne tråden settes som sticky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Godt å høre. Hotell er fikset, fly fikset. Nå er det bare pcen igjen, som det ser ut som skal bli sendt med SAS Cargo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Viktig informasjon til alle som skal på FLG. Vi har drøyet litt med påmeldingsidene da vi desverre har fått et ikke ubetydelig problem med og gjennomføre på flysamlingen som planlagt, vi jobber på spreng med dette, og kommer tilbake i løpet av noen dager. Sist vi fikk problemer med flysamlinga snudde vi oss på 24 timer, og nå er vi snart på 30 dager før gjennomføring og vi gir bånn gass. Vi flytter ikke langt så både hotell etc skal passe bra, om vi flytter. Vi kommer til bake så snart vi kan. Still spørsmål i denne tråden, jeg svarer så best jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Håper det blir Clarion også i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 He he, det var bra der? jeg synes det , men det fine denne gangen er at vi har litt mere en 24 timer på oss,,,,phuu.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hva er det med denne flysamningen som gjør at vi "år på år" går på denne "fella"? :grin: Jeg hiver meg på krysser fingrene for Clarion, deilig å sove på oppvarmet gulv, samt at stor takhøyde hindret tilløp av dårlig luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det skal jeg fortelle i veldig klar tekst når situasjonen er avklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Som dere sikkert har fått med dere har vi gått på en utfordring med lokaler på samme måte som sist, dette har med godkjennelser og byråkrati fra de offentlige organer som gir slikt og de som eier lokalene vi hadde tenkt å bruke til FLG. Det som var bra denne gangen var at det kom en måned før og ikke 24 timer som sist. Det er med glede jeg kan meddele at FLG2011 gjennomføres som planlagt, vi har flyttet selve lanet 50 meter til hotellet som ligger ved flysamlingen, det vil dog være aktiviteter i flysamlingen i forbindelse med FLG. Det vil ikke bli noen endringer i pris etc, foruten at turen til baren blir kortere for de som ønsker en ”voksen” sossial profil med likesinnede flysimmere. Vi legger ut påmeldingene i morgen…..phu……..god helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bra jobbet! Gleder meg å høre at alt går i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Wuhu! Not bad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Genialt bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Meget bra jobbet av FLG crewet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Smart trekk Geir og flytte heile greia nærmere baren.. :grin: Regner at det muligens kan bli spandert noen drinks på deg som ett lite plaster på såret for hard jobbing i motvind.. Glimrende beskjed å få, ser virkelig fram til dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Påmeldingen kom ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er lagt ut men er noe feil på siden, har en som ser på det i dag, så vent litt med og bruke den er dere snille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 20. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2011 Dette er jo kjempenyheter :cool: fantastisk jobbet av FLG Teamet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Da er påmelding startet. Du finner de på denne adr. http://www.flightsimlan.com/flg11/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 fikk denne ved levering av skjema: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/flightsimlan.com/flightsimlan.com/httpd.www/flg11/contact.php:1) in /customers/flightsimlan.com/flightsimlan.com/httpd.www/flg11/contact.php on line 32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva annbefaler dere? Hvis jeg enda ikke vet om jeg skal ha hotellrom. Da har jeg 3 muligheter 1. Jeg kan velge Nei jeg trenger ikke hotellrom, og heller booke senere 2. Ja, jeg skal ha hotellrom, og droppe og bestille 3. Jeg kan vente med påmeldingen til FLG intill jeg vet noe mer. Hvordan har dere tenkt det ut? Er det bare for å få en viss oversikt over bookings eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Eller bare å legge inn kommentar som jeg gjorde :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hotellet må bestilles av deg, dette er bare en feel til oss, så vi har litt oversikt........ det kommer feilmelding, men du får en bekreftene mail om at påmeldingen er registrert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Samme som JT, fikk feilmelding: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/flightsimlan.com/flightsimlan.com/httpd.www/flg11/contact.php:1) in /customers/flightsimlan.com/flightsimlan.com/httpd.www/flg11/contact.php on line 32 Nevermind, der kom Geir's post opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 20. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2011 Sorry... sliter litt med å få leverings skjema til å vise riktig... Men, dere får bekreftelse på levering av påmeldingen til email-adressen dere har oppgitt på påmeldings skjema. :grin: Så var Geir Ove meg i forkjøpet.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg fikk ingen bekreftelse på mail, men jeg vet ikke om dette er noe jeg skal få automatisk etter påmelding eller om det er noe dere sender ut manuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fungerer ikke Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/flightsimlan.com/flightsimlan.com/httpd.www/flg11/contact.php:1) in /customers/flightsimlan.com/flightsimlan.com/httpd.www/flg11/contact.php on line 32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tom, les fire poster opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Leser og leser, men får forsatt ikke noe bekreftelse på mail så et eller annet er galt. Venter heller et par dager å ser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.