Lars Hassel Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har aldri deltatt på FLG tidligere og det kan være spennende, men hva med å få til noe besøk/presentasjon av folk som ikke bare simulerer. Evnt Real ATC - Real pilot osv! Tror ikke du trenger og tenke så mye på det, Anders. Geir Ove har alltid hatt ett opplegg på FLG, sist bl.a var det en NAX pilot som prøvde ut FS Det ble også arrangert tur i tårnet på Gardermoen etc. Gleder meg stort til FLG11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 En ting som er sikkert i år, skal ligge på hotellet 1 dag før og 1 dag etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 23. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 23. desember 2010 Dette har jeg hatt lyst til i årevis. Håper jeg får det til nå i år. Har all grunn til å tro at dette er en fantastiskt helg for alle simmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Dette hørtes spennende ut! Er det sånn at man må ha med egen pc? ca priser ? Har aldri vært på LAN før, så dette virket kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 må nok booke et hotelrom da. mitt dilemma er skjerm. jeg har en 40 tommer. lurer på o ikke jeg må låne meg en mindre skjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Bor i Oslo, så det skal gå greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvilke lokaler blir dette i? Quality? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Quality var ikke dumt! Men det var vel også en svindyr nødløsning, husker jeg rett. Jeg synes ikke det er dumt å ta seg en pausepromenade blant flyene på samlinga heller, jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nå som eg sitter på gardemoen til daglig, så er det slettes ikke umulig at eg tar turen bort når dette skal vere, har veldig lyst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Er det noen fra Bergen som har vært over før? Best å reise med tog eller fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 ATC krok? Får se om jeg trekker med meg laptopen, men jeg frykter det kan bli tunge økonomiske begrensninger for deltakelse fra min side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Gardermoen realtime, ATC foredrag etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei Gunnar. Er du "blandt oss" igjen på kontrollersiden i SCA? :-) Sist gang jeg var med, men har også hørt det har vært det før, så er det eget ATC-område vi satt på. Meget gøy, og virkelig praktisk å sitte sammen med de andre kontrollerene i en "kontrollsentral". Kan virkelig anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nei og nei. Jeg er i USA og kommer ikke hjem før juni... Blir ikke noe på meg denne gangen da. Håpet på rundt Oktober som i 2009 jeg da, hehe. Vi kommer sterkere tilbake en annen gang vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har såtte å lest tråden her no og på Facebook. Og er det noe eg vill så er det på FLG. Å blande seg i mengden med andre fly intriserte. Det kry vel ikke av den slags folk der eg kommer i fra. Men er aldersgrensa avklart. Avhenger mye av kor lav den er. Er "berre" 14 år gammel. Spurte foreldrene mine, og dei sa ikkje nei. Men en endlig avgjørelse er ikke bestemt. Finst det noe mer info en ka det er sakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hadde vert kult og hvert med men får nok ikke låv nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 GoFi: do you think any of the Honourable Norwegian FlightSimmers is interested in how a Real World Flight Sim is interfaced to Microsoft FS for visual only? (Tech Talk) Not making any promisses yet, but I do make plans to visit Norway this year to see the results of my work ;-) Geert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 [size:17pt]YES[/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei Gunnar. Er du "blandt oss" igjen på kontrollersiden i SCA? :-) Nei, men det kan vel være aktuelt å be om "visiting" i forbindelse med FLG. Det skal dog sies at det ikke er sikkert at jeg kommer, privatøkonomien er ikke helt på stell ennå. Men jeg krysser selvsagt fingrene for at det skal gå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gerth, happy new year....yes sir, i think so. I will have a sit down with Jan soon, he is in the team this year. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da er datoen 100% confirmed. Vi kommer med litt mere info snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Strålende :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Flotte greier, da skal man få bekreftet om jeg får sende PCen gratis gjennom Bring og bestille fly om en ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du noen som kjører deg til bring terminalen? For jeg vurderer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 90% Sikkert at jeg har transport fra Oslo S til Karihaugen og opp til Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg melder fravær grunnet studier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Synd. Da går jeg glipp av alle halvliterene du skylder meg enda en stund til, Tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fikk ikke lov får ta det igjen Gode Nyheter! Har no snakket med faren min om han vil være med meg, og han sa at vi kunne reise viss han ikke skulle noe! BTW: Er det noen som reiser fra Bergen? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Håper jeg får beskjed fra jobb om jeg skal være i hennholdsvis Stavanger eller Molde den uka, så jeg får planlagt og fikset/bestilt reise! Fri den helga, så FLG blir det nok uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg tenkte å ta turen fra Bergen. Regner med at jeg flyr over da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.