Flemming Skogen Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Dette må være ukens bommert! Simm'en hadde dura og gått jamt i litt over 5 timer på vei mot Maui fra LAX med POSKY Hawaiian B767-300 flight Hawaiian 005. Approachen gikk greit helt til jeg lå på short final til RWY XX over sjøen vel og merke. Brått kutter begge motorer på likt, en stall framtrer meget raskt og flyet går i sjøen med brask og bram. Kaptein Skogen hadde selvfølgelig glemt å sjekke at fuelmengden var tilstrekkelig på vei ned, fikk mer motvind enn beregnet pluss at jeg nok fløy en anelse høyere enn jeg skulle ha gjort til å begynne med. Kan ikke annet enn å le av dette.. HA HA ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Bra at du kann le av det. Jeg har opplevd det noen ganger selv, og det var såvidt Pc'en ovelevde det påfølgende drapsforsøket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Arne Øverland: Bra at du kann le av det. Jeg har opplevd det noen ganger selv, og det var såvidt Pc'en ovelevde det påfølgende drapsforsøket. Heheh... har knust ei mus og to eg dei siste to åra pga slike ting Gjekk ned 5 NM øst for Honolulu eg .... Då vart eg rimeleg arg ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.